  • 21. Data: 2010-09-14 19:15:25
    Temat: Re: W czym rysujecie schematy?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 14/09/2010 07:57, EM wrote:

    > W Altiumie tak jest, ale nie pamiętam czy w P99 już było.

    Bylo, to chyba juz w 2.8 albo 3.0 bylo.

    > BTW. Macie problemy z działaniem Altiuma? Mnie bardzo często wyskakuje acces
    > violation. Szukałem rozwiązania problemu, ale nie znalazłem. Podobno jednym
    > z podstawowych problemów jest karta graficzna, a drugi to jakieś
    > niedozwolone znaki używane np. w bibliotekach.

    Winter09 mialo troche problemow - glownie zwiazanych z DirectX. Summer09
    jeszcze mi sie nie wykrzaczyl.

    --
    Jerry1111

  • 22. Data: 2010-09-15 05:58:33
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Winter09 mialo troche problemow - glownie zwiazanych z DirectX. Summer09
    > jeszcze mi sie nie wykrzaczyl.

    Ja używam chyba Summera09 7.1.0.14670
    Wyłączanie DirectX nic nie zmieniało.
    Ogólnie jest to irytujące i nie bardzo wiem gdzie szukać pomocy.
    Dystrybutor oprogramowania nie specjalnie się wykazał pomocą.
    --
    Pozdr
    EM