eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
  • Data: 2011-10-24 19:13:00
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j84c9l$28u$1@news.onet.pl...
    > Taka wypowiedz jest dosc jednoznaczna:
    > "Asked whether the company had plans to launch the N9 in the UK, a Nokia
    > spokesman said: "We have elected to ship the N9 to those markets we
    > believe offer the most suitable conditions required for a successful
    > launch."
    [...]
    > N9 wyladowala na biedackich rynkach, chyba tylko po to zeby zadoscuczynic
    > akcjonariuszom napierajacym na wprowadzenie N9
    > dso sprzedazy.

    Zastanawiam się właśnie teraz co upodabnia rynek polski
    do rynku kazachskiego a co odróżnia go od rynku amerykańskiego,
    niemieckiego, francuskiego czy angielskiego gdzie N9 nie sprzedają.
    Ktoś się może orientuje jaka to wspólna cecha rynku polskiego
    i kazachskiego spowodowała że właśnie u nas N9 wypuszczono?? :-)

    > http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2011/10/17
    /microsoft_giving_more_money_to_nokia_samsung_in_eff
    ort_to_push_windows_phone_7

    Co można myśleć o systemie operacyjnym który konkurując z systemem
    darmowym (android) wymaga dopłat od jego producenta aby został użyty?
    Nikt mi nie dopłaca abym zainstalował Windows 7 na pececie mimo iż
    mam darmowego Linuxa - dlaczego Microsoft musi płacić za WM7?
    Czyżby nie było takie dobre jak inne systemy dostępne do telefonów?