eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
  • Data: 2011-10-26 06:39:38
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez to ja wlasnie pytam sie Ciebie na jakiej podstawie twierdzisz,
    > ze nokia zamyka produkcje n9 (nieladnie tak manipulowac dyskusja).
    > Przeciez to Ty - nie wiedziec czemu - kontrujesz teze, ze uruchomienie
    > kampanii reklamowej przeczy tezie o szybkim zamknieciu produkcji.
    >
    > To jak napiszesz wprost, jak facet, czy Twoim zdaniem wycofuja n9, czy
    > bedziesz dalej pszemolic?

    Zdecyduj sie prosze: pytasz o to co JA uwazam czy tez na JAKIEJ
    podstawie tak uwazam? Zreszta, naprawde nie widze potrzeby aby
    przytaczac kolejne argumenty badz w jakikolwiek inny sposob Cie
    przekonywac. Jesli na podstawie wyzej przytoczonych informacji jeszcze
    nie znalazles odpowiedzi to ode mnie w tej kwestii wiecej sie nie
    dowiesz. Gdyby temat jednak Cie interesowal to polecam google, hint:
    elop zrezygnujemy
    Pozdrawiam i powodzenia
    EOT