eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
  • Data: 2011-10-26 07:48:55
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j889vc$nk0$1@news.onet.pl...

    > Zdecyduj sie prosze: pytasz o to co JA uwazam czy tez na JAKIEJ podstawie
    > tak uwazam?

    Ktorego slowa nie rozumiesz w cytacie "na jakiej podstawie twierdzisz"?
    Drugie pytanie zadalem by dac Ci mozliwosc wycowania sie.

    Jak widac z zadnej nie skorzystales, wolisz rzucac linkami i udawac, ze
    "przeciez napisalem" zamiast sie po prostu wypowiedziec.

    > Pozdrawiam i powodzenia
    > EOT

    Nigdy nie zrozumiem, dlaczego niektorzy lubia cos palnac, po czym wic sie w
    nieskonczonosc - klasyczne pszemolenie.Albo platna reklama.