eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat › Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
  • Data: 2023-08-23 18:50:06
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 23 Aug 2023 18:42:16 +0200, _Master_

    > podałem ci stanowisko konfederacji jeszcze przed aferą
    > Ale jak cię piecze to tak ma zostać

    No to cytujemy, ty parszywa kłamliwa konfederacka kurwo:

    Czyli tu gówno, w tych żałosnych konfederackich wywodach, znalazłeś...

    > Sęk w tym że ja Konfederacji słucham i wiem co mówią.

    Skoro słuchasz, to znajdź w końcu gdzie tak twierdzili.
    Bo po tym jak nic w ich bełkocie jutubowym nie znalazłeś
    wyprułeś z siebie, oczywiście w stylu konfederackiej kurwy,
    milutkie słowa do niczego winnego dyskutanta (Mirka):

    robili-metode.html

    ...które to wypowiedzi są z LIPCA 2022. Nic, przed wypowiedzią tuskową z
    czerwca 2022, nie przytoczyłeś, parszywa kłamliwa konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk