eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat › Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
  • Data: 2023-08-23 08:30:42
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 21 Aug 2023 21:55:58 +0200, _Master_

    > Od 15 lat jeżdżę samochodami 2003-2007 r.

    Ja nie mam czasu mieć starego samochodu. Kupuję nowy, lub względnie nowy,
    jeżdżę 5-8 lat, póki wszystko działa i nic nie trzeba robić, i sprzedaję
    takim jak ty, co lubią się wozić po warsztatach.

    > Robię to normalnie z głową a nie jak Ci debile których
    > jakoś ciągle widzisz w około siebie.

    Jak widać w przyrodzie musi być równowaga, ty powiedzmy
    (bo pewnie jesteś i tutaj kłamcą aby sięwybielić, w końcu
    łżesz na wiele tematów) dbasz o samochód, ale w dupie masz
    bezpieczeńśtwo energetyczne kraju. Inni w dupie mają i to
    i to, a inni cisną na dbanie o to i o to.

    > Wiesz ile litu dzięki mnie pozostało w ziemi? ;-)

    O, to już nie kobaltu? he he he

    --
    Pozdor
    Myjk