eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - EurostatRe: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
  • Data: 2023-08-22 04:12:39
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: W <...@...kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2023 o 20:14, Myjk pisze:
    > Mon, 21 Aug 2023 17:55:08 +0200, nadir

    > Co ma koszt nowego samochodu do ekologii (o której sam napisałeś)?
    > Przecież wiadomo że nowy samochód jest fhuj drogi, jak kiedyś liczyłem 3-4x
    > droższy niż całkowite koszty produkcji wraz z dostawą do salonu (podobne,
    > albo i większe, narzuty są na części w ASO). Jakbyś chciał starego grata na
    > nowych częściach poskładać to byś w ogóle poszedł z torbami.

    ano to ma, że aby pokryć te nadmierne koszty, trzeba było wykonać w
    cholerę dodatkowej pracy powodującej niepotrzebne zużycie kolejnych
    zasobów, wyemitowania szkodliwych gazów, itp.
    Nie, nie jestem za tym, żeby się cofać, ale mam wrażenie, że ludzkość
    tak się zafiksowała w tym nieustającym i coraz szybszym rozwoju,
    związanym często też z potrzebą posiadania nowinek, gadżetów, że często
    nie potrafimy dostrzec, że właśnie podcinamy gałąź, na której siedzimy i
    np. zamiast przyczynić się do oszczędzania środowiska, to właśnie
    prowadzimy do jeszcze silniejszego jego wyeksploatowania.
    Oczywiście każdy ma swój sposób oceniania gdzie jest punkt przegięcia.

    > Ta, bo jeździsz nim pinć razy w roku, tylko jak nie pada,
    > i opony czyścisz przed wjazdem do garażu, w którym dopiero
    > co prąd ci podłączyli (bez związku, ale ty tak lubisz
    > pierdolić od rzeczy to i ja se nie będę żałować).

    jak nie musi jeździć, ma czas na czyszczenie opon to pewnie ma dużo
    czasu i w dodatku nie niszczy środowiska. To chyba dobrze.

    Pozdr.
    W.