eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - EurostatRe: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
  • Data: 2023-08-22 09:07:25
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 21 Aug 2023 23:24:05 +0200, nadir

    > Znowu mnie z kimś mylisz.

    Cytuję że kwiczysz, mimo że masz niewysilonego (lol) diesla:

    > Ja mam niewysilonego diesla z przed ery downsizigu,
    > natomiast zwróciłem uwagę, że jednym z powodów spalania
    > oleju jest ten nowy trend.

    Gówno prawda, czego przykładem była moja fabia która nie była
    objęta "nowym trendem" downsizingu a która wpierdoliłą olej
    tak szybko, że o mało NOWEGO silnika nie zatarłem. Literalnie,
    znowu bredzisz co ci do tezy pasuje i szukasz wymówek dla tych
    technicznych gruzów spalinowych.

    > Tak jak i elektryfikacja czy zakazanie LPG od któregoś tam roku.

    Oraz wymuszenie rezygnacji ze stosowania ołowiu w paliwie
    czy kolejne normy, zakaz wylewania ścieków do rzek bez ich
    oczyszczenia, oraz setki innych nakazów i zakazów.

    To jest rzecz NORMALNA w cywilizowanych krajach. Jak ci
    nie pasuje, to bierz masterka pod pachę i jedź sobie do
    indii czy ruskich (do niedawna odesłałbym was do Algierii,
    tam jeszcze dwa lata wstecz używali ołowiówki), tam będziecie
    mogli sobie srać na środku ulicy, śmieci do rzek wyrzucać,
    palić czym popadnie w czym popadnie.

    > Nie chodzę na wybory bo nie mam na kogo głosować, a szkoda
    > mi czasu na głosowanie na byle kogo, byle wbrew innemu.

    Skoro jest tak chujowo, to po co tu jeszcze mieszkasz.
    Jest tyle zajebistych krajów, rosja na przykład...

    > I wyszło ci, że do Menzena?

    Gdzie napisałem że do mencena? Konfedera to tylko mencen?

    > Kiepska ta twoja psychoanaliza.

    Faktycznie, jesetś po prostu typowym polaczkiem który tylko
    jęczy i marudzi.To przez takich jak ty rządzą nami pisdostolce,
    a rośnie ruskiej konfederze, którzy chcą nas z unii wyprowadzić
    (ale tobie to by pasowało, bo przecież unia jest zła, wprowadza
    zakazy i nakazy na takich beidnych obywateli jak ty). No ale
    wiadomo że nie ma znaczenia kto rządzi, wszyscy są tak samo
    chujowi. Taaaaa...

    > Myślałem, że doradzisz co tam teraz w stolycy
    > na topie jest i na kogo warto zmarnować głos.

    Taki cwany jesteś a nie umiesz sobie notowań sprawdzić?
    W twojej "stolycy" od zawsze wygrywa centrum z lewakami.

    --
    Pozdor
    Myjk