eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - EurostatRe: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
  • Data: 2023-08-22 04:45:27
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: W <...@...kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2023 o 01:25, io pisze:
    > W dniu 18.08.2023 o 16:34, W pisze:
    >> artykuł:
    >> https://businessinsider.com.pl/gospodarka/najwiecej-
    ekologicznych-samochodow-w-unii-maja-polacy-zaskakuj
    ace-statystyki/vdzxbtb

    > Tak, miałem kiedyś przystępnie tani 18-letni samochód na LPG, który
    > palił 1 litr oleju na 100km.

    ale to go tak zaniedbałeś, czy dałeś sobie wcisnąć złoma?Ja miałem 2
    samochody wolnossące z LPG i w pierwszym przez 170 tys. km nie musiałem
    dolewać oleju między wymianami, w drugim przy przebiegu 300+ tys.
    musiałem dolać z 1.5 litra na 12-15 tys., ale to był samochód za
    tygodniówkę, użytkowany przez rok najczęściej na odcinku 8 km, nierzadko
    eksploatowany w sposób ekstremalny jak na samochód cywilny - męczony od
    startu (zima, lato na dworze), "szybszy" od porsche, tam, gdzie SUVy
    zawracały on przejeżdżał, śpiący policjanci to było dobre miejsce do
    wyprzedzania, itp. Ale to raz, że kupowałem samochód z silnikiem, który
    bardzo dobrze znałem, cieszył się uznaniem np. taksówkarzy, a dwa, że
    kupiłem od właściciela, który dbał o niego (nawet miałem dość świeży
    wykres z hamowni) i gdyby go eksploatować normalnie, to pewnie nawet nie
    trzeba by było dolewać prze kolejne 100 tys. km.

    Pozdr.
    W.