  • 11. Data: 2011-05-26 11:22:18
    Temat: Re: W SPRAWIE ZYGMUNTA DARIUSZA!!!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 26, 3:02 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Ja też się przyznaję że pisywałem z tym kretynem, ale
    > obiecuję poprawę i proszę o wybaczenie :-).

    Kajaj sie synu i przepraszaj.
    Pamietaj, ze co nas nie zabija, to nas wzmacnia.
    Nie takie tytany jak ty nie daly rady.
    W kazdym razie widac, ze geny masz dobre i kiedys moze bedziesz dawal
    sobie rade.

    > O ile nie przeszkadzało mi jego poczucie humoru na poziomie
    > pantofelka, to wczoraj przekroczył pewną granicę.

    Przeliczyles sie synu ze swoim wlasnym poczuciem na poziomie nie
    dorownijacym pantofelkowi.
    Blad zrobiles nie poronujac swojego poziomu z moim i nie oceniles
    prawdlowo, ze nie masz szans.
    Takim kmiotom, zdaje sie, ze sa silni w gebie, ze zablysna, ze koledzy
    docenia.
    A potem wielki wstyd i przepraszanie, nie mowiac juz o upokorzeniu we
    wlasnych swoich odczuciach.

    > Cokolwiek
    > przesadził pisząc pogardliwie o mojej matce.

    Ale ja absolutnie nie pogardliwie.
    Kobiety, to najwieksza slabosc i jedyny nalog mojego zycia.
    Mamusi twojej szacuneczek i caluski.
    Nie musisz jej tylko mowic, ze jako synek, nie za bardzo jestes
    jeszcze rozgarniety.
    Wazne jednak, ze geny masz dobre i one z czsem dadza dobre rezultay.

    > Sorry za wulgarność, ale dla mnie to kawał prostaka, chuja i złamasa.

    Po co tyle wulgarnosci, synu?
    Postaraj sie brac przyklad ze mnie i zalatwiaj kmiotow bez
    wulgarnosci.
    Poczules sie upokorzony, ale trzeba panowac nad soba.
    Wulgarnosc obnaza twoja bezsilnosc.
    Gdybyz mial swiadomosc chocby na poziomie pantofelka, to nie doszlo by
    do takiej twojej frustracji.

    > Ma szczęście że pomieszkuje sobie w tych barakach w USA, bo
    > tu bym gnoja namierzył i sklepał mu ryja tak, że by go
    > rodzony adwokat nie poznał...

    Przestajesz panowac synu nad logicznosccia w swoich wypowiedziach.
    Jestes juz chyba w wieku pelnoletniego chlopca i piszesz jak gnoj
    chcacy przypisac mi to samo.
    To prymitywne i wlasnie swiadczace o tym, ze jeszcze z gnoja nie
    wyrosles.

    > Nawet na drugi koniec Polski
    > bym pojechał żeby mu zooma w dupę wepchnąć i docisnąć
    > dekielkiem...

    Pomyslales synu, ze mogloby sie okazac, iz wyszedlbys na tym,
    dokladnie tak jak pyskowce ze mna?
    Mlody gnoj jeszcze jestes i nie popelniaj takich bledow, bo zawsze zle
    na tym wyjdziesz.
    Na wszelki wypadek wybierz najmniejszego zooma, zeby cie jak najmniej
    bolalo.

    > Uważam temat tego idioty za skończony, poniżej pewnego
    > poziomu po prostu nie schodzę.

    Juz synu za pozno.juz sie obnazyles swoim poziomem.
    Przy tym, wyszedl z ciebie mieczak i zaplakany fajtlapa.

    > Pozdrawiam i sorry raz jeszcze za wulgarność.

    Wytrwaj synu w swoich obietnicach i pamietaj zeby omijac z dalka
    takich jak ja, dopoki nie nabierzesz swiadomosci co najmniej na
    poziomie pantofelka.

    W kazdym razie dobrze ci szlo na pocztku i wydawalo sie, ze masz
    pewnosc, sile i ze sobie oradzisz.
    To ze poczules skopany swoj odwlok, niech cie nie zraza.

    Buziaki i uklony dla szanownej mamusi.

    ---------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-05-26 11:24:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 26, 3:04 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Z. Dariusz : Robert_J - 1:0

    :)

    Z D

  • 13. Data: 2011-05-26 11:26:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 26, 3:17 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Straciłem 3 punkty, ale jakoś to przeżyję ;-))). I jeszcze
    > oddałem mu bramkę na wyjeździe ;-)

    Pamietaj o malym zoomie i duzej ilosci wazeliny, zeby cie mniej
    bolalo.
    Buziaki dla szanownej mamusi.

    -----------

  • 14. Data: 2011-05-26 16:26:12
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Czy wreszcie koledzy tu na grupie może by zrozumieli, że nakręcacie i sami
    > dajecie się nakręcać debilnemu kmiotowi z Usiech? Bez bicia się przyznaję,
    > że sam na niego kilka razy zareagowałem, ale po zauważeniu jaki to
    > pokręcony facet, przestałem. Wsadźcie go do KF, albo jak chcecie mieć
    > radochę z czytania jego głupot, to czytajcie, ale na Boga, nie dyskutujcie
    > z nim.

    Wszyscy psioczą na Outlook Express, a ja na przykładzie w/w Z.D. polubiłem
    ten program.
    Szczególnie zakładkę: Narzędzia/Reguły wiadomości/Lista zablokowanych
    nadawców
    Po jej "prawidłowym" wypełnieniu, grupy nagle "odchwaściły się" i powrócił
    porządek.

    Polecam wszystkim i pozdrawiam
    emarcin

  • 15. Data: 2011-05-26 16:51:37
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 26, 12:26 pm, "emarcin" <e...@t...pl> wrote:

> [...]
    > nadawców
    > Po jej "prawidłowym" wypełnieniu, grupy nagle  "odchwaściły się"  i powrócił

    Juz wiele razy stwierdzalem, ze wymozdzki, nie potafia zainstalowac
    skutecznego KF.
    Tylko ty potwierdziles moje slowa, ze mozna to zrobic.
    Moze opisz im krok po kroku jak maja to zrobic, boe zalosc bierze jak
    co jakis czas skomla zeby kogoes z KF nie wyciagac.
    kazdy jednak najskuteczniejszy KF dziala jak wsadzenie glowy strusia w
    piasek.
    Mozna sobie ta glowe slutecznie schowac i nie widziec wroga, ale
    wystawia mu sie bezbronny odwlok z ktorym nie wiadomo co wrog moze
    zrobic.
    Ja jednak nie na odwlokach sie nie mszcze.
    Jak mi nikt nie wchodzi w droge, nie chce sobie porobic ze mnie
    podsmichujek, to i ja nie mam powodu zeby sie odwzajemniac.
    Widac to po paru osobach, ze potrafia pogadac ze mna nie w sposob jaki
    robili to tutejsi "ludzie z dobrym gustem".
    Popatrz jak w moim watku "Olo, ole a tu jest o mnie", w radosnym
    poscie bez bluzgow pojawila sie kurwa, ktorej ten radosny post nie
    powstrzymal od wspominania o bluzgach, waleniu gruchy i chamstwie.
    Przeciez gdyby nie taka kurwa, to dalej moglo byc milo i radosnie.
    --------

  • 16. Data: 2011-05-26 17:43:59
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 25 May 2011 21:26:15 +0200, Rafał napisał(a):

    > Wchodze, patrze:
    >
    > Zygmunt Dariusz...
    >
    > Wychodze
    >
    > pozdr. Rafał

    Zygmunt Dariusz, Zygmunt Dariusz.... co to takiego???? A.... już wiem...
    to coś takiego co mi nieuprzejmi użytkownicy z KF-a wywlekają.... :-P

    --
    pzdr
    meping

  • 17. Data: 2011-05-26 17:46:52
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Thu, 26 May 2011 18:26:12 +0200, emarcin napisał(a):

> [...]
    > nadawców
    > Po jej "prawidłowym" wypełnieniu, grupy nagle "odchwaściły się" i

    może cię zaskoczę, ale prawie wszystkie programy newsowe mają taki
    gadget... A outlook expres.... Cóż, nie wiem czemu na moim komputerze nie
    działa.... ;-)

    --
    pzdr
    meping