  • 1. Data: 2011-05-25 17:40:37
    Temat: Miesiac fotografii w krakowie
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Jeszcze sie nie skonczyl.
    Na grupie cisza.
    Ludzie z dobrym gustem wola pyskowki, ze mna.
    A tu mija miesiac fotograficzny pod nosem.
    Martwota fotograficzna na grupie.
    Jakis marazm, brak jaj do dzialania.
    Znow chcialoby sie zapytac: "gdzie ci chlopcy z tamtych lat"?
    To byly jednak piekne czasy pod tym wzgledem, choziaz niedobre,
    komunistyczne.
    Ludzie jednak mieli ochote, sile, znajdowali czas na takie imprezy.
    A dzis co?
    Zbydlecenie narodu?
    Zniewolenie wieksze niz w komunie?
    Kazdy zapierdala tylko za kasa?
    Jak to jest tam faktycznie, bo ostatni raz bylem tam dwadziescia pare
    lat temu.
    Dziwi mnie, ze ludzie interesujacy sie niby fotografia, nawet nie
    podyskutuja o tym na grupie.
    Nie wstyd wam, ze ja musze o takich sprawach tu informowac?

    Wiem. Moze i po takiej informacji mialby niejeden podyskutowac na ten
    temat, ale "jak tu kurwa dyskutowac, skoro Ziggy proffi watek
    rozpoczol"?
    Licze chociarz na uwagi o jakich bledach orograficznych, o
    interpunkcji zlej, albo chociaz o moich schorzeniach.
    Ruszcie dupy, bo coraz marniej na tej grupie.
    Z pewnoscia macie wieksze mozliwosci o dojciu do tego typu informacji,
    to annonsujce je na grupie.

    http://www.krakow.travel/aktualnosci/wydarzenia/acti
    on,get,id,90699,t,Miesiac-Fotografii-w-Krakowie-2011
    -Alias.html

    ------------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-05-25 18:44:03
    Temat: Re: Miesiac fotografii w krakowie
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-25 19:40, Zygmunt Dariusz wrote:
> [...]
    > Na grupie cisza.
    > Ludzie z dobrym gustem wola pyskowki, ze mna.
    > A tu mija miesiac fotograficzny pod nosem.

    Jak byś chociaż raz zastanowił się co piszesz to może na grupie nie byłyby
    niemalże same Twoje głupoty. MFK ma się dobrze i każde jego wydarzenie
    gromadzi tłumy, chociaż nie w każdego gust trafia tegoroczna edycja, ale
    Ty pewnie wiesz lepiej, no nie?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2011-05-25 19:49:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On May 25, 2:44 pm, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

> [...]
    > niemalże same Twoje głupoty. MFK ma się dobrze i każde jego wydarzenie
    > gromadzi tłumy, chociaż nie w każdego gust trafia tegoroczna edycja, ale

    Ale co maja moje chocby same glupoty do marazmu tu panujacego?
    Czemu ludzie tu wola zajmowac sie mna, niz takimi wydarzeniami?
    Jakbys byl spostrzegawczy, to bys zauwazyl, ze jak mi ktos normalnie
    odpisuje, to i ja staram sie normalnie.
    Moje watki, sa moze i prowokacyjne, ale w jakims konkretnym temacie.
    Najczesciej zabiera ktos glos w moim watku, tylko po to, zeby chciec
    mnie osmieszyc.
    Mnie to absolutnie nie przeszkadza, bo potrafie sie obronic i juz
    wielu to odczulo.
    Nawet Ty nie potrafiles oprzec sie temu, zeby nie prowokowac mnie do
    tego co musze odpisac.
    Przeciez fajniej by wygladalo, jakbys napisal cokolwiek o wydarzeniu i
    nie dawal mi mozliwosci do odpisywania ci w ten sposob i wyjasniania
    ci problemow wynikajacych wlasnie z takich prztyczkow.

    Ciekawosc moja skierowana jest w tym watku, nie tyle na sam
    wydzrzenie, co na nieinteresowanie sie tutaj takimi sprawami.
    Wiem w jakim celu zostala zalozona ta grupa, ale ilez mozna pisac o
    samym sprzecie, w kolko to samo?
    Jak sie pokaze jakas nowosc, to ja rozumie ze warto przedyskutowac,
    ale zycie samym sprzetem, to paranoja.
    Z dyskutowania o samym sprzecie nic ciekawego nie wyjdzie.
    Polacy i polska nie ma szans zablysnac w tym kierunku, lepiej wiec
    podyskutowac o wydarzeniach, o tym co sie dzieje ciekawego zwiazanego
    z footografia.
    Kiedys fotografowalo sie tym co bylo mozliwe do zdobycia i nikt sobie
    dupy nie zawracal testami, wojnami systemowymi.
    Chcialoby sie powiedziec: ludzie, co wam padlo na mozg!?

    Wydarzenia fotograficzne, to naprawde fajne sprawy i branie w nich
    udzialu nawet jako obserwator, to ciekawsza sprawa niz belkotanie w
    kolko o sprzecie.
    Zwroc uwage, ze ludzie, chyba tak maja dosc tego belkotania, ze wola
    sie angazowac w pyskowki ze mna.
    Jesli ja mam czas, to im daje ta mozliwosc, przy okazji tlumaczac im
    wiele spraw.
    Chyba nie powiesz, ze tematy moich watkow, to cos niestosownego na tej
    grupie.

    Bardzo dobrze by bylo, gdybys napisal dlaczego, "MFK ma się dobrze i
    każde jego wydarzenie
    gromadzi tłumy, chociaż nie w każdego gust trafia tegoroczna edycja".
    Bardziej ciekawa bylaby druga czesc, zacytowanego zdania.
    Nie odpisuj tylko, ze o gustach sie nie dyskutuje, bo to nie prawda.
    Na dowod, moge przypomniec wielka dyskusje wlasnie o gustach na tej
    grupie.
    -------

  • 4. Data: 2011-05-25 21:08:03
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-25 21:49, Zygmunt Dariusz wrote:
    > Ale co maja moje chocby same glupoty do marazmu tu panujacego?

    Sam wprowadzasz ten marazm i ironicznie pytasz jeszcze.

    > Czemu ludzie tu wola zajmowac sie mna, niz takimi wydarzeniami?

    Sam sobie podajesz tezę, ale jest błędna w założeniach. Na to wydarzenie
    przychodzi wiele osób, ale na tej grupie mało kto tym się chwali, bo są
    bardziej ukierunkowane miejsca w sieci o takiej tematyce.

    > Jakbys byl spostrzegawczy, to bys zauwazyl, ze jak mi ktos normalnie
    > odpisuje, to i ja staram sie normalnie.

    A bezsensowne wątki które robisz w hurtowych ilościach to niby w jakim celu?

    > Moje watki, sa moze i prowokacyjne, ale w jakims konkretnym temacie.

    Powinieneś pisywać do kobiecych pisemek, najlepiej bardzo czułe listy, na
    które sam będziesz zaraz odpowiadał, gwarantuję że wybór pseudo-faktów jak
    i cięte odpowiedzi na nie będzie kapitalny i zyskasz lepszą renomę niż pan
    redaktor działu "napisz do kasi" :)

> [...]
    > nie dawal mi mozliwosci do odpisywania ci w ten sposob i wyjasniania
    > ci problemow wynikajacych wlasnie z takich prztyczkow.

    Masz nikłe pojęcie o temacie i oczywiście musiałeś w tej sprawie zabrać
    głos. Czemu nie opisujesz podobnych wydarzeń z okolicy tylko sobie
    wyobrażasz jakieś niestworzone tezy i potem ich bronisz nie wiem w imię
    czego? Masz szansę pisać o wydarzeniach, w których bierzesz udział, a nie
    wirtualizować sobie jakichś dziwnych wniosków.

    > Ciekawosc moja skierowana jest w tym watku, nie tyle na sam
    > wydzrzenie, co na nieinteresowanie sie tutaj takimi sprawami.

    To wydarzenie mimo wszystko lokalne, a grupa bardziej techniczna niż
    artystyczna. Wystaw i wernisaży dzisiaj nie brakuje, gdyby każdy opisał
    jedno wydarzenie z swojej okolicy na grupie by było sporo wątków, ale mało
    odpowiedzi, bo jednak ludzie są rozproszeni, a Kraków wobec reszty to
    jednak mniej niż 5%.

    > Wiem w jakim celu zostala zalozona ta grupa, ale ilez mozna pisac o
    > samym sprzecie, w kolko to samo?

    Idź sobie na grupy z *art, tam tylko o tym się pisze.

    > Jak sie pokaze jakas nowosc, to ja rozumie ze warto przedyskutowac,
    > ale zycie samym sprzetem, to paranoja.
    > Z dyskutowania o samym sprzecie nic ciekawego nie wyjdzie.

    Nie rozumiem Twojego problemu, są miejsca gdzie można sobie dyskutować o
    samych wystawach, a są takie gdzie się raczej gada o sprzęcie.

    > Polacy i polska nie ma szans zablysnac w tym kierunku, lepiej wiec
    > podyskutowac o wydarzeniach, o tym co sie dzieje ciekawego zwiazanego
    > z footografia.

    Masz kolejną głupią tezę, jakakolwiek narodowość nie ma nic do rzeczy.

    > Kiedys fotografowalo sie tym co bylo mozliwe do zdobycia i nikt sobie
    > dupy nie zawracal testami, wojnami systemowymi.
    > Chcialoby sie powiedziec: ludzie, co wam padlo na mozg!?

    Chciałoby się to powiedzieć o Tobie. Napisałem Ci tylko, że wysnuwasz
    sobie głupie wnioski w oderwaniu od rzeczywistości, a Ty z tego robisz
    epopeję nie wiem po co. Przyjedź do Krakowa i idź na kilka wystaw, jak
    znajdziesz tam pustki to dopiero twórz wątki, ok? Póki co to gadasz jak
    ślepy o kolorach.

> [...]
    > wiele spraw.
    > Chyba nie powiesz, ze tematy moich watkow, to cos niestosownego na tej

    Tak, tylko się wygłupiasz i ośmieszasz. Połowa to wyssane z palca
    historyjki, a druga pisana stylem podwórkowym i wskazującym na szerokie
    zaburzenia psychiczne. Tego się wręcz nie da czytać. W tym wątku odpisałem
    Ci tylko dlatego, że akurat bywam na MFK i jakieś mam o nim pojęcie w
    przeciwieństwie do Ciebie.

> [...]
    > Nie odpisuj tylko, ze o gustach sie nie dyskutuje, bo to nie prawda.
    > Na dowod, moge przypomniec wielka dyskusje wlasnie o gustach na tej

    Przyjedź i oglądnij to pogadamy, póki co nie widzę sensu czegokolwiek Ci
    opowiadać. Na szczęście jest maj o pogoda wiele wynagradza.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564