  • 461. Data: 2010-09-29 18:42:57
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > No właśnie, a mowa była:
    >
    > a) o jeździe, a nie wleczeniu się

    110-120kmph to uważasz za wleczenie? Jakoś tak trzymając na polskich drogach
    (nie autostradach) większość aut mam do wyprzedzenia, nie na odwrót. Ile wg
    ciebie to nie wleczenie?

    > b) średnim spalaniu, a nie na trasie w optymalnych warunkach
    ??? przedpiśca pisał o trasie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 462. Data: 2010-09-29 19:20:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > 110-120kmph to uważasz za wleczenie?

    Zależy od warunków oczywiście.

    > ??? przedpiśca pisał o trasie.

    Chyba tylko po to, żeby zaciemnić dyskusję.
    A ona była o spalaniu średnim.

  • 463. Data: 2010-09-29 20:34:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    ." - sam powiedziales

    > Ale nie powiedziałem że zachodni.
    > Kup ser za 15 zł/kg w Niemczech.
    > Dasz radę?

    Za 15 zł za kilogram, to jest masa tłuszczowa z serem nie mająca nic
    wspólnego, ba nawet nie może nosić nazwy SER

  • 464. Data: 2010-09-29 20:36:46
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski"

    > Jak ma dobry Cx to czemu nie?

    Bo Cx tak naprawdę to mało znaczący element - autobus potrafi mieć
    mniejszy Cx od osobówki, a auta F1 mają Cx wręcz niebotycznie wysoki.

  • 465. Data: 2010-09-29 20:44:27
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 20:34:42 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Za 15 zł za kilogram, to jest masa tłuszczowa z serem nie mająca nic
    > wspólnego, ba nawet nie może nosić nazwy SER

    Ale przynajmniej nowa jest, a nie wypierdziana przez Helmuta rocznik 32 :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 466. Data: 2010-09-29 22:04:32
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 18:08:44 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie tylko.
    > Rozbicie zorganizowanej przestępczości zwanej dla niepoznaki branżą
    > samochodów używanych przy okazji by się udało.

    Odciski na stopach można leczyć na kilka sposobów. Najlepiej jest po prostu
    zmienić obuwie. Ale można też amputować stopę. Obie metody są skuteczne...

    --
    Yakhub

  • 467. Data: 2010-09-29 22:13:35
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 18:14:06 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Potrafić to może ja też bym potrafil.

    Te 6,5 litra to było na dystansie bliskim całemu bakowi, nie na starannie
    wybranym odcinku ze szczególnym staraniem się. Ja po prostu tak jeżdżę :).

    Inna sprawa, że akurat trasę do pracy mam bardzo bliską optymalnej - 40km,
    praktycznie bez skrzyżowań, z prędkością 80-90km/h. Do tego brak ciągotów
    do szybszej jazdy, bo droga dziurawa, dosyć wąska i bez szczególnych
    możliwości wyprzedzania.

    > Ale to nie jest jazda.

    Tylko co?

    > Gdy się jeździ 100 konnym kompaktem, to on pali 9, ale benzyny i to
    > średnio - po mieście więcej.

    A po mieście, to i owszem, 9 spala (niestety). Więcej też potrafi, ale to
    już trzeba się starać i troszkę szaleć.

    --
    Yakhub

  • 468. Data: 2010-09-29 22:21:31
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

> [...]

    praktycznie bez skrzyżowań, z prędkością 80-90km/h. Do tego brak ciągotów
    do szybszej jazdy, bo droga dziurawa, dosyć wąska i bez szczególnych

    Przy LPG na tej samej trasie w sierpniu wyszło mi spalanie w granicach
    7,6-8,2 l/100km. Sprawdzane w sierpniu, czyli w dużej części jazda z
    włączoną klimatyzacją.

    Wiem, że to żaden dowód, ale nawet notowałem tankowania:
    http://dl.dropbox.com/u/1506823/paliwo.xls

    > Ale to nie jest jazda.

    Tylko co?

    > Gdy się jeździ 100 konnym kompaktem, to on pali 9, ale benzyny i to
    > średnio - po mieście więcej.

    A po mieście, to i owszem, 9 (benzyny) spala. Więcej też potrafi, ale to

  • 469. Data: 2010-09-29 22:33:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:02:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Zakładając, że producent wie lepiej co jest prawidłowe, niż
    > partacz-gazownik, to będę się upierał że nieprawidłową.

    Załóżmy, że to jednak użytkownik najlepiej wie, czego oczekuje.
    Niektórzy będą oczekiwali niezmienionej charakterystyki silnika. Inni będą
    chcieli spalania ograniczonego do minimum.

    Pamiętajmy jednak, że raczej niewiele osób montuje instalację gazową po to,
    żeby ścigać się na 1/4 mili...

    Sensowna instalacja gazowa i rozsądny instalator są w stanie zapewnić jedno
    lub drugie.

    --
    Yakhub

  • 470. Data: 2010-09-29 22:38:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odciski na stopach można leczyć na kilka sposobów. Najlepiej jest po
    > prostu
    > zmienić obuwie.

    No właśnie dzięki temu można zmienić słomiane łapcie na obuwie.