  • 391. Data: 2010-09-29 14:04:32
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    >nie gadaj z debilem bo sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona
    >doswiadczeniem.

    Masz rację.
    Zazwyczaj się od tego powstrzymuję i po prostu debili plonkuję, ale Ty poza
    debilizmem popełniłeś jeszcze oszczerstwo, co mnie zawsze wkurza i dlatego
    dałem się wciągnąć w dykusję z debilnym drechem.

  • 392. Data: 2010-09-29 14:06:18
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:48:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie zarzuciłem tylko stwierdziłem fakt.
    > Prawdziwy.
    > Ty zarzuciłeś mi, że prawdziwy nie jest.
    > Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
    > Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie
    > potwierdziłeś.

    Zacytuję Ciebie:
    Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien mieć
    samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.
    Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

    Nie napisałeś tego wprost, ale zasugerowałeś (ja to tak odebrałem, i
    najwyraźniej, nie tylko ja), że jest to zjawisko masowe. Tymczasem nie
    jest. To jest liczba pomijalna, będąca raczej ciekawostką.

    --
    Yakhub

  • 393. Data: 2010-09-29 14:06:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Realne. I to w praktyce, nie tylko w teorii. Zejście poniżej 9 też jest
    > jak
    > najbardziej możliwe.

    Tak, do 5 również, nawet autobusem.
    Zwłaszcza jak na holu pojedzie.

    Żeby nie było - ja jeździć o kropelce nie mam zamiaru, takie coś to
    wleczenie się a nie jazda.
    A trochę samochodów miałem i średnio poniżej 9l to mi paliły tylko diesle,
    albo jakieś 60 konne maleństwa.
    Mowa o benzynie, dla gazu do 9 należy dodać 20% - i masz więcej niż 10.

  • 394. Data: 2010-09-29 14:07:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > A jak auto na benzynie pali 6-7l ?

    Średnio?
    To musi to być smart, albo driver nim nie jeździ, tylko ruch blokuje.

  • 395. Data: 2010-09-29 14:07:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gdyż, ponieważ?

    Było.

  • 396. Data: 2010-09-29 14:08:43
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    > W dniu 2010-09-28 11:51, Cavallino pisze:
    (...)
    > Tacy jak Ty, są zepsuci przez komunizm. Tyle powiem.

    Mylisz się - to jest zepsucie tym, co nazywa się w Polsce kapitalizmem,
    wolnym rynkiem itd. W sporej części są to efekty niszczenia wszystkiego
    co miało jakikolwiek związek z poprzednim systemem, choć samo w sobie
    jest wartością uniwersalną i powszechnie istniejącą. Inna sprawa, że
    pewne cechy posiada się z urodzenia/wychowania...

  • 397. Data: 2010-09-29 14:10:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale dlaczego miałby nie kupić? Dlaczego miałoby nie być dostępu?

    Jak dziecko normalnie, na wszystko "a ciemu?".
    Po co ja piszę x postów Tobie w odpowiedzi, a Ty po raz n-ty pytasz o to
    samo?
    Przeczytaj poprzednie - będziesz miał odpowiedź.
    EOD w tym temacie z Tobą.

    Tobie się podoba, gdy

    > Owszem. Nie stać ich, dlatego też kupują rzęcha.

    No właśnie.
    A mają kupić rower, żeby dróg nie zaśmiecać.

  • 398. Data: 2010-09-29 14:11:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4ca32a7c$1@news.home.net.pl...

    > Przestan pitolic glupoty.
    > Mam male dziecko i jezdze po Europie czasami w sprawach zawodowych
    > czesciej na wakacje.
    > Pieluchy - pampers active baby kosztuja za duza paczke (70 pieluch)w
    > rozmiarze 4 w Polsce okolo 45 zl (od 42 do 48).
    > Te same pieluchy we Wloszech to 15 euro za paczke (Bozen) w Niemczech
    > (Hamburg)18-19 euro.
    > W Anglii paczka z 68 pieluchami kosztuje 12 funtow w najtanszym sklepie,
    > gdzie zaopatrywali sie znajomi z ich bobasem gdy tam pracowali.

    Z ASDA.com (niestety katalog nie przekazuje linkow do produktu):

    Pampers Active Fit Dry Max

    * Size 3 - jumbo pack
    * (84pk)
    * ?10.00

    Taa...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 399. Data: 2010-09-29 14:13:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien mieć
    > samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.

    (warto zrozumieć co tu oznacza czas przyszły)

    > Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.
    >
    > Nie napisałeś tego wprost, ale zasugerowałeś (ja to tak odebrałem, i
    > najwyraźniej, nie tylko ja), że jest to zjawisko masowe.

    To co Ty sobie odbierasz to już jest Twój problem.
    Ja używam słów dokładnie w takim znaczeniu jak zostały napisane.
    Nigdzie nie pisałem o masowym zjawisku, tylko właśnie o skrajności - punkcie
    brzegowym jak wolisz.
    Takim który moim zdaniem jest już przegięciem.

    Masówka to obecnie jest, ale np. pod uczelniami, albo akademikami.

    >Tymczasem nie
    > jest. To jest liczba pomijalna, będąca raczej ciekawostką.

    Dokładnie po to ją pokazałem, żeby uzmysłowić do czego może dojść jak się
    nie opamiętamy.

  • 400. Data: 2010-09-29 14:14:11
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:28:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Bo każdy dodatkowy zapycha zapchane drogi, smrodzi niesprawnym silnikiem,
    > psuje widok pordzewiałym nadwoziem, o bezpieczeństwie jazdy czterośladem nie
    > wspominając.

    Zakładamy, że te pojazdy są, mimo wszystko, sprawne. I nie mów mi, że nie
    da się.

    > A kto powiedział że ja chcę decydować?
    > Ja tylko jestem za tym, aby samochodów było jak najmniej, zwłaszcza starych.

    A kilka milionów obywateli jest jednak za tym, żeby samochodów było jak
    najwięcej. Bo wtedy większa jest szansa, że i oni się na jakiś załapią.

    > Nic takiego nie mówiłem.
    > Jak się zdarzy że nie będzie mnie stać, to nie kupię.

    W obecnej sytuacji niewiele jest osób, których nie stać na żadne auto. I
    nie widzę w tym nic oburzającego.

    --
    Yakhub