    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    Date: Thu, 30 Sep 2010 10:36:52 +0200
    <i7sv4t$b5s$1@news.onet.pl> <i7t06u$2u6s$1@news2.ipartners.pl>
    <i7t1ie$i72$1@news.onet.pl> <i7ursi$p43$1@news2.ipartners.pl>
    <i7uu26$bs3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i7v2bl$oti$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i7v551$2ek$1@news.onet.pl> <n...@w...pl>
    <i7va62$hpl$1@news.onet.pl> <wmbu3tcrcyfy$.dlg@wazzenon.pl>
    <i7voke$sab$1@news.onet.pl> <1kxi7rl8bgxn8$.dlg@wazzenon.pl>
    <i808ag$b65$1@news.onet.pl> <1...@w...pl>
    <i81ela$j15$1@news.onet.pl> <1...@w...pl>
    <i81gkm$q49$1@news.onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 10:09:58 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nic z tych rzeczy, od tych co zapierdalają dzieli mnie przepaść.

    Odpowiadając w tym samym tonie: od tych, co się wloką dzieli mnie...

    > Które to kraje mają sieć dróg krajowych i autostrad nie wymuszającą jazdy po
    > jednojezdniowych drogach o standardzie gminnej.

    Brak dróg jest i ich standard jest zupełnie innym tematem.

    Faktem jest, że znaczna część dróg w naszym pięknym kraju to drogi
    jednojezdniowe, mające standard (i - niesamowite - często status!) drogi
    gminnej. I na takiej drodze ograniczenie do 90 jest logiczne i sensowne.

    Jak wyjadę na autostradę, to i owszem, lubię sobie trochę przycisnąć. Ale
    "jazda na trasie" w Polsce oznacza właśnie przez większą część podróży
    właśnie jazdę po jednojezdniowej, wąskiej drodze, z gęsto jadącymi po niej
    ciężarówkami w obie strony.

    > Nie dyskutantów - tylko kapeluszy.
    > Owszem - to jest nudne, zamknęlibyście pyski w tym temacie jak ze mną
    > rozmawiacie i nie byłoby powodu, żeby Wam o tym przypominać.

    Do tej pory, być może głupio, ale starałem się z tobą dyskutować w sposób
    kulturalny i zachowujący pewien poziom. W większości przypadków nawet
    pisałem "Ty" z wielkiej litery. Aż do tego pyska.
    Wiesz co - spierdalaj głupi chuju.

    --
    Yakhub, który właśnie po raz pierwszy w swojej bytności w Usenecie wrzuca
    kogoś do plonkownicy publicznie. Głupio mi trochę przez taką demonstrację,