  • Data: 2010-09-30 13:12:31
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Podawales jakies 60szt vs 84 w paczce, ktora ja dalem. Subtelna roznica. ;)

    Nie 60 a 70, to raz.
    Dwa dowiedz sie prosze po ile pakowane sa pieluchy w rozmiarze 3 i po
    ile w rozmiarze 4.
    Ja pisalem o rozmiarze 4 Ty o rozmiarze 3...

    Ot i wyjasnienie zagadki.

    tCategory.html

    > Ciekawe, ze podana przez Ciebie wyszukiwarka znalazla:
    >
    > http://www.andorio.de/product_info.php?products_id=3
    228

    > 695 eur.

    Czytaj prosze uwazniej. Pisalem o sprzecie z dystrybucji EU - i taki
    najtaniej jest po 711 euro.

    > Zarabiasz 6kzl netto miesiecznie? W niemczech cos kolo 1.500eur to
    > minimalna krajowa, z tego co pamietam. :)

    Zarabiam wiecej niz minimalna w dowolnym kraju EU, ale nie to jest istotne.
    Placa minimalna w Niemczech w zachodnich landach to 7.6 euro/h we
    wschodnich 6.4 euro/h.
    Przy 40 godzinach pracy tygodniowo daje to odpowiednio 304 i 256 euro
    tygodniowo, co miesiecznie daje ~ 1300 euro i 1100 euro.
    Sa to stawki BRUTTO.
    Minimalna placa w Polsce to 1408 zl tez brutto.

    > Przez odlicanie 22% VATu, nie 19 jak w niemczech. Dlatego firmom spod
    > granicy oplacalo sie kupic ten samochod w PL.

    Nie pisz na temat na jaki nie masz pojecia.
    1. Firmy kupuja samochod za kwote NETTO.
    2. Wiekszosc kupujacych byli to klienci indywidualni, jacy dostawali
    premie za zezlomowanie starego auta. Firmy takich premii nie dostawaly.

    > Padaly juz w tym watku kompletnie odmienne stwierdzenia, dlaczego mam
    > uwierzyc Tobie, a nie im? :)

    Moze dlatego, ze to Pani policjanta, ktora spowodowala wypadek polskiego
    autobusu jechala po papierosy do Polski ?
    Benzyna na stacjach przyautostradowych w Niemczech kosztuje 1.2 euro.
    Cen pieczywa oraz serow czy wedlin nie podam bo nie chce mi sie szukac a
    nie znam dobrych sklepow online w Niemczech by porownac je z cenami almy
    albo piotra i pawla online.