  • Data: 2010-09-30 11:56:29
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.09.2010 23:48, Cavallino pisze:

    > Nie nawijaj na inny temat.
    > Było źle - pogorszyło się = jest lepiej?

    Nie, nie jest lepiej. Ale wciaz EKONOMICZNIE lepiej niz w Polsce.

    > Jakoś ludzie w Polsce domy kupują i niekoniecznie każdy musi pracować
    > przez całe życie za 1,5 tys.

    W Irlandii jakos tez ludzie domy kupuja... co nie zmienia faktu, ze ci
    moim przykladowi Polacy jesli beda chcieli to kupia go duzo latwiej w
    Ire niz w Pl.

    > I długo tak ma zamiar?

    Akurat ci, o ktorych mowie to pewnie do konca zycia.

    > Jak ktoś się całe życie nic nie nauczył i kelnerowanie/bycie kierowcą to
    > jedyne co może robić, to się nie dziwię, że mu źle jest.

    Wlacz myslenie - im wlasnie jest dobrze. Wynajmuja ladny dom, jezdza na
    wczasy, maja oszczednosci.

    > Ale jak to Polak, to jeszcze trochę tam posiedzi i też mu będzie źle, bo
    > zarabia tylko tyle ile kierowca, a nie stać go na Mercedesa, a innych stać.

    Ale Ty masz kompleksy, co? :)

    > W dupach się poprzewracało, bo rok popracowali za 1500 zł i nie mogą
    > sobie wypas bryki z tej pensji kupić.

    Ja wiem, ze to grupa motoryzacyjna, ale postaraj sie uwierzyc, ze nie
    dla wszystkich samochod to dobro luksusowe. Akurat oni samochodu wogole
    nie maja, bo wola raz na jakis czas wynajac, zeby na wycieczke pojechac,
    a do sklepu i pracy maja rzut beretem.

    A tacy Polacy co musza sie autem na emigracji pochwalic sa juz w
    mniejszosci - glownie prostaki (nie mylic z ludzmi prostymi), do
    ktrorych wstyd sie przyznac, ze sa Polakami i tacy wlasnie zyli po 5-10
    w jednym domu. Jak sie zastanowie to znam aktualnie tylko jedna taka
    pare ...

    > Pożyjemy zobaczymy, komu będzie lepiej za 50 lat.
    > Tylko niech wtedy nie wraca do Polski żyć i leczyć się na koszt
    > polskiego podatnika.

    Za 50 lat to on bedzie miec emeryture pozwalajaca godnie zyc.

    Pees dla normalnych czytaczy - nie ma miejsca na swiecie bez wad, ale sa
    miejsca, gdzie za podobna energie wlozona w prace mozna zyc i utrzymywac
    rodzine duzo latwiej. I NIESTETY nie jest to Polska. Dziwi to o tyle, ze
    jak znam Irlandczykow i Wlochow to Polacy sa duzo bardziej pracowici i
    solidni. To tak, zeby nie wyszlo, ze dla mnie Polska jest be a Irlandia
    cacy ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk