  • Data: 2010-09-30 07:29:35
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: V-Tec <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 15:42, Arek (G) pisze:
    > W dniu 2010-09-28 13:55, bratPit[pr] pisze:
    [..]

    > To się nie zmieni. Teraz polak musi jeździć audi, bmw, mercedesem czy co
    > tam jest na modzie w danym rejonie. Gdy tymczasem są auta na jego
    > kieszeń, ale to przecież wiocha. Będzie zarabiał więcej, będzie go stać
    > na nowe vw, to będzie sprowadzał coś innego.

    rozglądam się wokół (znajomi, rodzina) i widzę raczej kupowanie w
    granicach możliwości finansowych i dopasowane do potrzeb. Mogę się
    założyć, że gdyby ci ludzie zarabiali więcej, to by kupili
    nowsze/lepsze, być może większe, ale bardziej dostosowane do ich potrzeb.

    > To nie jest kwestia zamożności, tylko srania powyżej wysokości własnej
    > dupy.

    Znam może 1 przypadek kupowania auta starszego, ale większego bardziej
    prestiżowego. Ale i ten jest dyskusyjny.

    W.