  • Data: 2010-09-30 09:55:24
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 09:36:09 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]

    Odpowiadając w tym samym tonie mógłbym powiedzieć: "Ty nie jeździsz, tylko
    zapierdalasz".

    > Nie zaczynaj z kapeluszniczym pierdzieleniem, bo jedynym skutkiem tego może
    > być trafienie do kf-a.

    "LALALALA, nie słyszę cię".
    Chciałbym zauważyć, że dozwolona prędkość 90km/h (lub bardzo zbliżona) na
    jednojezdniowej drodze obowiązuje także w większości cywilizowanych krajów.

    Chciałbym także zauważyć, że nie bez powodu eksploatacja większości
    samochodów jest najbardziej ekonomiczna i wydajna właśnie w takich
    prędkościach. Ciekawe, dlaczego producenci akurat w taki sposób dostrajają
    parametry silnika i przełożeń?

    > Z kapeluszami nie mam zwyczaju dyskutować.

    Mniej-więcej w co drugim wątku, w którym się wypowiadasz, masz zwyczaj
    informować dyskutantów, że nie masz zwyczaju z nimi dyskutować. To nudne
    jest.

    > Tak, że kiedy droga w danym miejscu pozwala to naciskasz gaz, a kiedy nie
    > pozwala to hamulec.

    Przecież to pierdolca można od takiej jazdy dostać.

    > Ze Śląska może jesteś?
    > Bo nigdy inny nie jeździ z takimi prędkościami.

    Jechałeś ty kiedyś zwykłą, jednojezdniową, gęsto uczęszczaną drogą?
    Widziałeś kiedyś ciężarówkę?

    > Wierzę. Ale nic mnie to nie obchodzi.

    Zawsze możesz nie czytać.

    --