  • Data: 2010-09-30 00:24:26
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Typowa jednojezdniowa, dwupasmowa, znana Ci krajówka choćby DK11
    > Kalisz-Poznań,
    > pewnie ją znasz,

    Niestety, tylko na odcinku Poznań-Kórnik, tam zdecydowanie 110-120 to
    wleczenie się.
    Karygodne gdy się to uprawia na lewym pasie.

    > ile masz odcinków gdzie się da szybciej? Zasadniczo zatirowana i
    > wyprzedzanie nonstop.

    Raz jechałem jednopasmowym odcinkiem DK11 w kierunku Śląska, to i się dziwię
    że tam dajesz radę tyle trzymać.
    No chyba że mówiłeś o jakimś chwilowym maksie.
    Ja po jednej próbie po DK11 na Śląsk jeżdżę przez Łódź albo Wrocław.