  • Data: 2010-09-30 00:03:13
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-29 18:12, Cavallino pisze:

    > Ale nie powiedziałem że zachodni.
    > Kup ser za 15 zł/kg w Niemczech.
    > Dasz radę?

    Rownie dobrze moge kupic za 200PLN/kg w PL, ale co to ma udowodnic?
    Napisz jaki ser, zolty, normalny ser, jakis specyficzny, polskiej
    produkcji na zachodzie, czy jaki? Bede niedlugo w DE to zobacze, bo za
    tym akurat nigdy sie nie rozgladalem specjalnie :)

    > Praktycznie cała żywność jest tańsza w Polsce, usługi są tańsze w
    > Polsce, paliwa, tytonie.
    > Mało co nie jest.

    Ale jakis konkret cenowy bym prosil, bo mi nic do glowy nie przychodzi
    poza miesem i jak napisalem, minimalnie - paliwem i sporo - fajkami
    (ktore nie sa dla mnie pierwsza potrzeba bo nie pale)

    Poza tym mowilismy tu m.in. tez o sile nabywczej - co z tego ze zywnosc
    (normalna, nie ta najtansza) moze srednio jest drozsza o 20-30% jak
    zarobki sa wyzsze o 200-300% ????
    Piwo jest tansze ;) Markowe alko sa tansze, czekolady sa tansze, serki i
    desery, jogurty sa tansze, nawet bulki pakowane po 10 sa tanie (choc
    minimalnie drozsze) - tak wiec jak sie czlowiek uprze to zyjac na
    minimum (co wcale nie znaczy glodujac) bedzie mial zycie tansze niz w
    PL, to jest fakt.

    > Chyba tak.
    > Więc zapodaj aktualne.
    > Ja jak ostatnio byłem widziałem nie 3 Eur, tylko pod 10.

    Ale ja nigdzie nie napisalem o 3 EUR - to Twoje slowa...
    A za 3EUR(12PLN) to moze jakies 1kg Dosie u nas kupisz :|

    > No właśnie o tym mówię.
    > Topowe marki są tańsze tam, bo i klientów więcej, to prawo wielkich
    > liczb działa.

    > 0,25 Eur to jest 1 zł.
    > 20% drożej prawie - tak to jest dużo.

    ON u nas najtaniej widzialem 4,07 (ok.1EUR) widzialem po 1,18EUR, wiec
    roznica 0,18EUR, co daje ok.80gr, co daje przy przecietnym silniku
    turbodieslu oszczednosc 5PLN/100KM - to duzo??? Jak na jednym proszku
    oszczedzasz 40PLN???
    Opkupujesz cala rodzine w proszki, kawy, pasty do zebow itp. i masz pare
    stowek do przodu (przynajmniej ja tak robie ;) )

    pzdr

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM