  • Data: 2010-09-29 00:24:49
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnia4qjp.dna.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Zawsze możesz pojechać mpk jak Ci źle i nie dajesz sobie rady z ww.

    Nie żartuj, 500 m mam jechać MPK?
    Z pieskiem na spacer (przy okazji) tam chodzę.
    Problem to mają ludzie z dalszych okolic, którym honor nie pozwala na
    użytkowanie MPK, ja tylko go mam jak są wywiadówki, pół Poznania parkuje
    wtedy centralnie na chodnikach, nawet pies się nie zmieści na tym co
    pozostawiają pieszym, o człowieku nie wspominając.