  • Data: 2010-09-29 01:11:48
    Temat: Re: W Polsce królujš złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Musisz sie przyzwyczaic - coraz wiecej opsob bedzie stac na auto,
    > nawet nowe z salonu :-)

    Ja tam się mogę przyzwyczaić do wszystkiego, byle tylko budujący i
    finansujący drogi przyzwyczaili się do myśli, że muszą budować ich tyle,
    żeby to pomieścić.

    > I to ten jeden pojazd klasy B1, ktory widziales zajmuje wszystkie
    > miejsca parkingowe w czasie wywiadowek ? :-)

    Skąd tak durny wniosek?
    Albo masz kłopot z czytaniem, albo z rozumieniem tego co czytasz, bo ja
    podobnych bzdur nigdy nie pisałem.

    > Ale jak odbierzesz samochody to bedzie trzeba jeszcze wiecej doplacac
    > :-)

    Niekoniecznie, pełny autobus szybciej się zwraca.