  • Data: 2010-09-28 23:00:44
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.09.2010 22:26, Cavallino pisze:

    > Znaczy teraz to się na Wyspach poprawiło?
    > Nie pomyliły cię przeszłość z przyszłością aby?
    > Bo w międzyczasie niejaki kryzys mieli, gorszy niż ta nasza popierdółka,
    > więc od czego by się niby miało poprawić?

    1. Zanim u nich sie pogorszy do naszego poziomu to jeszcze hoho
    2. Ci co mieli wrocic to wrocili, a ci ktorzy zostali pracuja i zarabiaja.

    > Których nigdy nie kupią.

    Taki pewny jestes? Za to w Polsce by kupili? Za 3 tys zl pensji na pare?

    > Zapomniałeś napisać, że ci kelnerzy w Polsce mieli studia pokończone
    > bardzo często.

    Ja mowie o prostym Polaku pracujacym jako kelner w Polsce. W Ire jest
    kierowca/opiekunka w domu starosci.
    Jesli chodzi o polskich magistrow na zmywaku to glownym ich problemem
    jest jezyk. Moja zona jakos w zawodzie pracuje.

    > Jaki ma kto na Zachodzie?
    > Tubylec, czy polski kelner?

    Mowimy o Polakach w Polsce a Polakach na Zachodzie (w Irlandii).

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com