  • Data: 2010-09-28 23:48:54
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > 1. Zanim u nich sie pogorszy do naszego poziomu to jeszcze hoho

    Nie nawijaj na inny temat.
    Było źle - pogorszyło się = jest lepiej?

    Moim zdaniem może być tylko gorzej.
    Lepiej to może być w jednostkowym przypadku Twoich znajomych, co to się już
    ustawili, ale nie dla ogółu.
    Ogół jest w tej chwili na Wyspach mordowany, sekowany i wyganiany, co
    jeszcze kilka lat temu było nie do pomyślenia.

    > Taki pewny jestes? Za to w Polsce by kupili? Za 3 tys zl pensji na pare?

    Jakoś ludzie w Polsce domy kupują i niekoniecznie każdy musi pracować przez
    całe życie za 1,5 tys.

    > Ja mowie o prostym Polaku pracujacym jako kelner w Polsce. W Ire jest
    > kierowca/opiekunka w domu starosci.

    I długo tak ma zamiar?
    Jak ktoś się całe życie nic nie nauczył i kelnerowanie/bycie kierowcą to
    jedyne co może robić, to się nie dziwię, że mu źle jest.
    Ale jak to Polak, to jeszcze trochę tam posiedzi i też mu będzie źle, bo
    zarabia tylko tyle ile kierowca, a nie stać go na Mercedesa, a innych stać.

    W dupach się poprzewracało, bo rok popracowali za 1500 zł i nie mogą sobie
    wypas bryki z tej pensji kupić.

    > Jesli chodzi o polskich magistrow na zmywaku to glownym ich problemem jest
    > jezyk. Moja zona jakos w zawodzie pracuje.

    > Mowimy o Polakach w Polsce a Polakach na Zachodzie (w Irlandii).

    Pożyjemy zobaczymy, komu będzie lepiej za 50 lat.
    Tylko niech wtedy nie wraca do Polski żyć i leczyć się na koszt polskiego
    podatnika.