  • Data: 2010-09-28 14:39:59
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 14:33, Cavallino pisze:
    > To że Ciebie nie obchodzi wygląd otoczenia, to już nie mój problem.
    > Współczuję tylko.

    dziwne jest trochę twoje podejście, bo jak ja neguje głupie zachowanie
    na drodze i staram się robić z tym porządek jak tylko potrafię to jako
    jeden z pierwszych na mnie najechałeś. A przecież też chodzi o wygląd
    otoczenia. Bo przecież dziecko potrącone na pasach psuje otoczenie? ta
    krew te flaki i mózg który wylał się na asfalt i spływa razem z deszczem
    do studzienki ściekowej.

    > To z tego, że ja Ci nie każę go złomować, a Ty mi tak.
    > Czujesz różnicę?

    sam pisałeś 10 czy 20 letnie złomy, uogólniłeś za bardzo i teraz się
    dziwisz, że ludzie na Ciebie najechali. Każdemu zależy (a przynajmniej
    powinno zależeć na tym aby było lepiej) ale nie można też uogólniać za
    bardzo. Mogę Ci pokazać 20letnie audi w lepszym stanie niż niejedno
    3-4letnie auto po przedstawicielu handlowym. To audi to stary diesel,
    nie kopci i nie bierze oleju. Po prostu jest sprawne, a tą sprawność
    powinno się weryfikować na przeglądach.

    --
    krzysiek82