  • Data: 2010-09-28 15:08:18
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 13:15, Cavallino pisze:

    > Tak naprawdę to w ogóle ich na auto nie stać, tylko nie chcą się do tego przyznać.

    Patrz, jeżdżę od lat kilkunastu autami w wieku 8-15 lat, i nagle okazuje się że mnie
    nie stać...

    Ba, wszelkie kalkulatory pokazują, że z amortyzacją, paliwem, naprawami i całą resztą
    wydaję 500-600zł miesięcznie. Nówka segmentu B jakoś nie mieści się w takim limicie.

    > Jakby był porządny przegląd techniczny i musiałby zapłacić za niego 10 razy po 100
    zł, to od razu by to zrozumieli.

    Zapłaciłem już kilkanaćie razy po 160 zł, wliczone wkoszta

    > Ale sieciówkę na MPK daliby radę.

    Ależ MPK nie jest nawet w połowie tak wygodna.

    > Ale wtedy też nie poszpanują przed sąsiadami zza miedzy.

    Weź wyluzuj może z tym "szpanem". Starym autem to naprawdę mało komu można dziś
    zaimponować.