  • Data: 2010-09-28 14:56:50
    Temat: Re: W Polsce kr luj z omy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i7soaf$lk7$1@news.onet.pl...

    > Ale zwróć uwagę że my Polacy mamy niestety taką mentalność :-). W Polsce
    > nigdy nie będzie tak jak na zachodzie bo po prostu jesteśmy jacy
    > jesteśmy...

    Otóż to.
    Wydajnośc pracy - połowa tego co na Zachodzie, większość życia sporo tańsza,
    ale oczekiwania co najmniej jak w Niemczech.

    A prawda jest taka, że jak ktoś się nie boi ciężko pracować, to już na
    Zachodzie w tym celu był, albo niedługo będzie (Niemcy otwierają dla nas
    rynek pracy za pół roku).
    A reszta dokonuje świadomego wyboru - godzę się na mniejszą płacę, ale chcę
    żyć i pracować na naszych, polskich warunkach.

    Więc po co to malkontenctwo wieczne?

    P.S.
    Tak wiem, że oprócz lenistwa i niechęci do pracy organicznej to kolejna
    narodowa cecha krajan.