eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaW Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
  • Data: 2022-01-17 10:59:31
    Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 14 Jan 2022 15:49:15 -0800 (PST), a a wrote:
    > On Friday, 14 January 2022 at 22:15:28 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    >> piątek, 14 stycznia 2022 o 18:01:01 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
    >>> On Friday, 14 January 2022 at 17:52:32 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    >>> > piątek, 14 stycznia 2022 o 17:38:18 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    >>> A co do pomp ciepla opartych na ogniwach Peltiera to sa bardzo
    >>> dobre wieści z Brókseli
    >> Dedukuje że będziesz w składzie tej komisji. Inaczej być nie może.
    >> Pozwolisz że tak jak w przypadku pompy ciepła od czasu do czasu
    >> poproszę o jakieś sprawozdanie z twojej pracy w komisji.
    > To nie moja działka, ale każdy student budownictwa, każdy budowlaniec, inżynier,
    architekt, projektant, powinien zapoznać się z materiałami tej katastrofy,
    > tak jak każdy pilot dostaje raport z komisji badania wypadków lotniczych, po każdej
    katastrofie.
    >
    > Ja się nauczyłem badac wypadki lotnicze, uzyskując dostęp do raportów komisji,
    zapisów z czarnej skrzynki, zapisów rozmow pilotów z wieżą
    >
    > Katastrof lotniczych na szczęscie jest niewiele na świecie
    > a 2 katastrofy Boeing MAX MCAS, mnie nauczyły naprawdę wiele, jakim dziadostwem
    lataja piloci codziennie ryzykują życie.

    Dziadowstwem?
    Raczej jak bardzo skomplikowane sa wspolczesne samoloty, i
    ze robi sie wszystko zgodnie z instrukcja, albo rezultat jest
    niewiadomy.

    > Katastrofa Tupolewa w Smolensku nauczyła mnie jak wadliwy był system
    > TAWS, reklamowany przez producenta, że kto mial zainstalowany TAWS,
    > ten nigdy się nie zderzył z górą.
    >
    > No i rozmawiałem z pilotami którzy latali z TAWS awionetkami w
    > Polsce, Czechach, bo to nie był żaden kosmos a nawigacja jak
    > samochodowa tyle że z mapami 3D

    Nie bardzo wiem o co chodzi, ale:
    -każde lądowanie jest podobne do zderzenia z ziemią, wiec TAWS by nie
    pozwolil wylądować,
    -dlatego ma baze lotnisk i wie, gdzie obnizenie lotu nie jest
    zderzeniem,
    -lotniska w Smolensku nie ma w bazie, bo to jakies malo uzywane
    lotnisko wojskowe, wiec TAWS ostrzega, a piloci musza to zignorowac,
    -dodatkowo w Smolensku pilot TAWS oszukal,

    -podobno jeden komunikat w Smolensku byl z sensem, i powinien pilota
    obudzic ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.01.22 11:25 J.F
  • 17.01.22 11:48 a a
  • 17.01.22 13:29 J.F

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: