-
Data: 2022-01-17 10:59:31
Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 14 Jan 2022 15:49:15 -0800 (PST), a a wrote:
> On Friday, 14 January 2022 at 22:15:28 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
>> piątek, 14 stycznia 2022 o 18:01:01 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
>>> On Friday, 14 January 2022 at 17:52:32 UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
>>> > piątek, 14 stycznia 2022 o 17:38:18 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
>>> A co do pomp ciepla opartych na ogniwach Peltiera to sa bardzo
>>> dobre wieści z Brókseli
>> Dedukuje że będziesz w składzie tej komisji. Inaczej być nie może.
>> Pozwolisz że tak jak w przypadku pompy ciepła od czasu do czasu
>> poproszę o jakieś sprawozdanie z twojej pracy w komisji.
> To nie moja działka, ale każdy student budownictwa, każdy budowlaniec, inżynier,
architekt, projektant, powinien zapoznać się z materiałami tej katastrofy,
> tak jak każdy pilot dostaje raport z komisji badania wypadków lotniczych, po każdej
katastrofie.
>
> Ja się nauczyłem badac wypadki lotnicze, uzyskując dostęp do raportów komisji,
zapisów z czarnej skrzynki, zapisów rozmow pilotów z wieżą
>
> Katastrof lotniczych na szczęscie jest niewiele na świecie
> a 2 katastrofy Boeing MAX MCAS, mnie nauczyły naprawdę wiele, jakim dziadostwem
lataja piloci codziennie ryzykują życie.
Dziadowstwem?
Raczej jak bardzo skomplikowane sa wspolczesne samoloty, i
ze robi sie wszystko zgodnie z instrukcja, albo rezultat jest
niewiadomy.
> Katastrofa Tupolewa w Smolensku nauczyła mnie jak wadliwy był system
> TAWS, reklamowany przez producenta, że kto mial zainstalowany TAWS,
> ten nigdy się nie zderzył z górą.
>
> No i rozmawiałem z pilotami którzy latali z TAWS awionetkami w
> Polsce, Czechach, bo to nie był żaden kosmos a nawigacja jak
> samochodowa tyle że z mapami 3D
Nie bardzo wiem o co chodzi, ale:
-każde lądowanie jest podobne do zderzenia z ziemią, wiec TAWS by nie
pozwolil wylądować,
-dlatego ma baze lotnisk i wie, gdzie obnizenie lotu nie jest
zderzeniem,
-lotniska w Smolensku nie ma w bazie, bo to jakies malo uzywane
lotnisko wojskowe, wiec TAWS ostrzega, a piloci musza to zignorowac,
-dodatkowo w Smolensku pilot TAWS oszukal,
-podobno jeden komunikat w Smolensku byl z sensem, i powinien pilota
obudzic ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=