  • Data: 2012-04-02 07:06:56
    Temat: Re: Volvo S40, karoseria kopie pradem
    Od: furi <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-30 23:07, furi pisze:
    > Witam grupe
    > Mam maly problem z Volvo s40 14 2001 rok. Od jakis 2 tygodni za kazdym

    Odpowiem wszystkim w jednym poscie, coby bez potrzeby nie spamowac:

    Nie wydaje mi sie zeby to mialo zwiazek z ubraniem, w roznych
    swetrach/spodniach/ bluzach sie to dzieje i zadnego z nich nie kupilem w
    ostatnim miesiacu. Z butami to samo, zarówno na nogach jak i na
    samochodzie :), W Irlandii nie ma sensu bawic sie w zimowki, od poltora
    roku jezdze na tych samych.
    Nie mam paska odprowadzajacego ladunek, ale wiekszosc samochodow nie ma,
    pozatym wczesniej nie razil pradem.
    Teraz to wystepuje w 100% przypadkow przy wysiadaniu, nawet jesli
    przejade 500 m do sklepu, juz nabralem odruchu zamykania samochodu
    lokciem...
    JonyK zerkne dzis na ten kabel od masy silnika, mam nadzieje ze uda mi
    sie go zlokalizowac.
    pozdrawiam