  • 31. Data: 2014-05-24 13:21:43
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    dyskusyjnych:lloiok$3lu$...@n...news.atman.pl...

    >Ale nagle (za ta prezydentury Komorowskiego) ta granica
    >stała się niebezpieczną. Czy raczej ,,nagle'', jak jest
    >z innymi nagłościami, o których piszę w wiadomym miejscu

    A czemu to niby jest nagle bardziej niebezpieczna?
    Może podziel się ze światem swoją wiedzą.
    Przecież tu wszyscy czekają na twoje rewelacje.

    JS

  • 32. Data: 2014-05-25 01:04:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" 5380843a$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > A czemu to niby jest nagle bardziej niebezpieczna?

    Dlatego, że Rosja jest przeciwnikiem
    NATO a Polska jest członkiem NATO. :)

    Jest niebezpieczna od dawna a moje 'nagle' ma swoją
    szczególną wartość. (o czym pisałem w poście, na który
    Twoją odpowiedzią jest to, na co ja teraz właśnie
    odpowiadam)

    Polska od stuleci położona jest na niebezpiecznych
    terenach i mówienie o pokoju jest nieporozumieniem.

    > Może podziel się ze światem swoją wiedzą.
    > Przecież tu wszyscy czekają na twoje rewelacje.

    Kochają, więc czekają. ;)

    Teraz ;) zaś pojmą, dlaczego, choć kryzys skończył się,
    muszą znów podwyższyć swe obciążenia wobec Fiskusa, ;)
    które za Tuska nieustannie rosną...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-05-25 09:00:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Ianus" 5380843a$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > Dlatego, że Rosja jest przeciwnikiem
    > NATO a Polska jest członkiem NATO. :)

    Ale czy to jest nam po drodze, robić sobie przeciwnika z bratniego
    narodu rosyjskiego w imię solidarności z klubem imperialnym, sterowanym
    z Waszyngtonu?

  • 34. Data: 2014-05-25 09:09:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 537528e6$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > Niemowlę -- nie mówi. Ja także. ;)

    Jak to nie mówi? Mówi, tylko mało kto rozumie co ono ma do powiedzenia.

    > Ale będziemy płacili wprost. :) Dosłownie. :)
    > Tak Tusk realizuje swoją obietnicę
    > przedwyborczą -- zmniejszanie podatków. :)

    Tak jakoś się składa że po systemie który panoszy się w kraju, ja nie
    spodziewam sie niczego dobrego, i to bez względu kto z tych szumowin
    zwanych klasa polityczną, na dana chwilę leży przy korycie.

    > Ma, ale pokrzywioną -- może wybrać konkurenta tego, kogo nie lubi. :)
    > Nie lubi Tuska -- może wybrać Kaczyńskiego.
    > Nie lubi Kaczyńskiego -- może wybrać Tuska.

    Wybór między dżuma a cholerą to żaden wybór. Bo tak to jest w tych
    systemach zwanych "demokratycznymi" sprowadzonymi na nasze podwórko z
    krajów zachodnich - jedyne na co stać ludzi w takich "demokracjach" to
    staranie się wybrania mniejszego zła.

> [...]
    > z jej tyglami i o korytarzach, czy łaźniach oświęcimskich) i nagle?...
    > Nagle mamy:
    >
    > () wojska rosyjskie na granicy z Białorusią
    > () wojnę domową na Ukrainie
    > () granicę z Rosją
    >
    > Dziś (wczoraj) TV prezentowała film >>Demony wojny<< -- nasze
    > starania o wejście do NATO, które wielu Polaków dziś by chciało
    > opuścić. :) Jest tam mowa o bydlakach -- najemnikach. :) Film
    > propagandowy -- nie pojawił się bez powodu. Teraz na terenie
    > Ukrainy są najemnicy -- tym razem amerykańscy.

    Trochę nie ten kaliber, ale niejaki Adolf H także cały czas mówił o
    pokoju, także Ronald R i Barack O, o niczym innym nie mówi jak o
    niesianiu pokoju...

    > Oglądałem jakiś film o ,,tancerkach''. ;) Raczej -- zacząłem
    > oglądać, bo nie dałem rady... Oglądałem historyczne filmy
    > o Solidarności, o stanie wojennym itd...
    >
    > Przede wszystkim jednak oglądałem ,,słupki zasięgu''.
    > Przewód tłumi, rozdzielacz tłumi (niby 4 decybele,
    > ale zapewne więcej) i każda złączka tłumi...

    Przecie to co oglądasz to czysta propaganda, urabianie widza. Widziałeś
    w tych filmikach apel Gen. Jaruzelskiego o 90 dni bez strajków i reakcję
    na to podburzanych przez propagandowe szczekaczki typu RFE, VOA -
    solidarnych?

  • 35. Data: 2014-05-25 09:13:24
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" ll3kbb$ous$...@n...news.atman.pl

    > http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/konie
    c;skansenu;nato;zobacz;co;dostanie;polska;armia,91,0
    ,1541211.html

    > (świeże -- z 22 maja)
    >
    > Powstanie polskiej tarczy antyrakietowej, zakup 70 śmigłowców
    > i dronów, budowa 12 nowych okrętów i remont dwóch kolejnych,
    > a nawet wyposażenie polskiej piechoty wnowoczesne pancerze
    > i zaawansowane systemy komunikacji, znane pod nazwą Tytan
    > - tak ogromne plany ma na najbliższe lata resort obrony.
    > Wyda niebagatelną kwotę 90 mld zł. Money.pl sprawdza, czy
    > te założenia są realne oraz skąd Ministerstwo Obrony
    > Narodowej weźmie tak ogromne pieniądze.
    >
    > Do tego leciwe Leopardy:
    >
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,14997506,Pozn
    an__minister_obrony_kupuje_uzywane_czolgi_z_Niemiec.
    html

    > (końcówka ubroku)
    >
    > Za 180 mln euro do Polski trafią używane niemieckie czołgi Leopard.
    > Ministrowie obrony obu krajów podpisali w piątek w Poznaniu umowę.
    > Wojskowi komentują: - Chcesz mieć pokój? Zbuduj silną armię
    >
    > Ciekawe, co z kuchnią i łazienka oraz korytarzem od moŻa do moRZa.
    > O korytarzach czasami mówiono -- przedpokoje. Chcesz mieć korytarz,
    > czyli przedpokój -- zbuduj silną przedarmię.

    > Dobrze, że zajrzałem tutaj -- już zdołałem zapomnieć o tym, że mam
    > DVB-T w łóżku.
    > Telewizja jest tak ekscytująca!!!

    Jedyne czego nam trzeba to opuszczenie w trybie natychmiastowym
    zbrojnego ramienia imperialistów - NATO. Swoim służalstwem wobec tego
    towarzystwa nasze władze sprowadzają na Polskę poważne niebezpieczeństwo.

    Po drugie - tarcza tak, ale nie antyrakietowa i mająca służyć ochronie
    terenu USA, a przeciwlotnicza i ukierunkowana tylko i wyłącznie obronę
    terytorialnej kraju.

    Żadnych śmigłowców, dronów czy okrętów.., Co niby te okręty miałyby
    ochraniać - po PŻO, i po Polskiej Flocie Połowów Dalekomorskich nie ma
    już śladu. A więc po co nam jakieś okręty wojenne..?

    Jedyna telewizja którą oglądam ze względu na wiadomości to RT i BBC News.

  • 36. Data: 2014-05-25 09:13:43
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 537528eb$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Drapieżne, mięsożerne zwierzęta czyszczą teren. :)

    Tak samo roślinożerne.

  • 37. Data: 2014-05-25 09:14:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 03:45, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > A my na to dopiero wpadliśmy czy od tysięcy lat ?

    Kapitalizm, panie. To on i jego moda na gromadzenie zapasów sprawił że
    całe rzesze ludzi aby nie umrzeć z głodu zaczęła się hodować kozy i
    żywić się ich mlekiem. Przed kapitalizmem ludzie żywili się naturalnymi
    produktami żywnościowymi, czyli nie musieli pić tego szkodliwego
    paskudztwa.

  • 38. Data: 2014-05-25 09:14:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-18 04:09, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bez jaj.
    > Zaden dorosly czy niedorosly ssak nie je w wiekszosci tego co my.
    > Nawet malpy niczego sobie nie gotuja.

    Wśród tych ssaków (poza człowiekiem) nie ma wiecznie nienażartych ryjów
    (kapitalistów) które gdyby tylko mogli zawłaszczyli by wszystkie zasoby
    dla siebie.

  • 39. Data: 2014-05-25 09:15:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-16 00:44, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ktoś musi za to płacić.

    A nie można tak że wszyscy płacimy i wszyscy coś z tego mamy? Np.
    darmowe limity energii elektrycznej, dostępu do netu, do kilku kanałów
    państwowej telewizji i radia itd? Przecież płacimy tak zabójcze podatki,
    ale dlaczego praktycznie nic z tego nie mamy?

  • 40. Data: 2014-05-25 10:55:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 May 2014 09:15:32 +0200, Trybun napisał(a):
> [...]
    > państwowej telewizji i radia itd? Przecież płacimy tak zabójcze podatki,
    > ale dlaczego praktycznie nic z tego nie mamy?

    Popatrz na wydatki, moze ci sie wydaje ze nic z tego nie mamy.

    Emeryture i renty mamy (ale czy na dlugo ?), sluzbe zdrowia (no, z
    kolejkami na 2 lata), szkoly, wojsko, policje, drogi, mosty ... a
    ostatnio to waly przeciwpowodziowe i zbiorniki retencyjne - tego nie
    widac ze mamy, poki nas nie zaleje :-)

    J.