    Date: Sun, 25 May 2014 09:13:24 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Virgin Mobile

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" ll3kbb$ous$...@n...news.atman.pl

    > http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/konie
    c;skansenu;nato;zobacz;co;dostanie;polska;armia,91,0
    ,1541211.html

    > (świeże -- z 22 maja)
    >
    > Powstanie polskiej tarczy antyrakietowej, zakup 70 śmigłowców
    > i dronów, budowa 12 nowych okrętów i remont dwóch kolejnych,
    > a nawet wyposażenie polskiej piechoty wnowoczesne pancerze
    > i zaawansowane systemy komunikacji, znane pod nazwą Tytan
    > - tak ogromne plany ma na najbliższe lata resort obrony.
    > Wyda niebagatelną kwotę 90 mld zł. Money.pl sprawdza, czy
    > te założenia są realne oraz skąd Ministerstwo Obrony
    > Narodowej weźmie tak ogromne pieniądze.
    >
    > Do tego leciwe Leopardy:
    >
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,14997506,Pozn
    an__minister_obrony_kupuje_uzywane_czolgi_z_Niemiec.
    html

    > (końcówka ubroku)
    >
    > Za 180 mln euro do Polski trafią używane niemieckie czołgi Leopard.
    > Ministrowie obrony obu krajów podpisali w piątek w Poznaniu umowę.
    > Wojskowi komentują: - Chcesz mieć pokój? Zbuduj silną armię
    >
    > Ciekawe, co z kuchnią i łazienka oraz korytarzem od moŻa do moRZa.
    > O korytarzach czasami mówiono -- przedpokoje. Chcesz mieć korytarz,
    > czyli przedpokój -- zbuduj silną przedarmię.

    > Dobrze, że zajrzałem tutaj -- już zdołałem zapomnieć o tym, że mam
    > DVB-T w łóżku.
    > Telewizja jest tak ekscytująca!!!

    Jedyne czego nam trzeba to opuszczenie w trybie natychmiastowym
    zbrojnego ramienia imperialistów - NATO. Swoim służalstwem wobec tego
    towarzystwa nasze władze sprowadzają na Polskę poważne niebezpieczeństwo.

    Po drugie - tarcza tak, ale nie antyrakietowa i mająca służyć ochronie
    terenu USA, a przeciwlotnicza i ukierunkowana tylko i wyłącznie obronę
    terytorialnej kraju.

    Żadnych śmigłowców, dronów czy okrętów.., Co niby te okręty miałyby
    ochraniać - po PŻO, i po Polskiej Flocie Połowów Dalekomorskich nie ma
    już śladu. A więc po co nam jakieś okręty wojenne..?

    Jedyna telewizja którą oglądam ze względu na wiadomości to RT i BBC News.