  • 51. Data: 2014-05-30 13:52:03
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53819812$0$2147$6...@n...neostrada.pl

    > Ameryce są potrzebne pieniądze, dlatego niechętnie nam pozwoli
    > na takie opuszczenie.

    Akurat co do tych pieniędzy to nie jestem pewny, ale mam pewność że
    opuszczenie tego towarzystwa łatwe dla Polski i Polaków nie będzie.

    > Tarcza to tarcza -- ważne, aby USA dostały za nią zapłatę od Plaków.
    >
    > GF mówi już o potrzebie nie 2%, ale 5%-6% polskiego PKB. :)
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,George-Friedm
    an-USA-nie-moga-dopuscic-do-odrodzenia-sojuszu-Berli
    na-z-Moskwa,wid,16639377,wiadomosc.html?ticaid=112d0

> [...]
    > - przekonuje
    > w "Rzeczpospolitej" politolog George Friedman. - W przypadku
    > ewentualnego
    > zagrożenia Polska musi być w stanie samodzielnie się bronić,
    > przynajmniej
    > dwa, trzy miesiące, dopóki nie przyjdzie pomoc. A na to potrzeba nie
    > 2, ale
    > 5-6 proc. PKB wydatków na obronę - podkreślił Friedman.
    >
    > Rosja tymczasem ostrzega, że zamierza najechać sąsiednie kraje
    > (w tym także Polskę) za pomocą swych turystów, nie żołnierzy.

    osji-Zamierzamy-najechac-Polske/

    > Wiceminister obrony Rosji Anatolij Antonow stwierdził na antenie BBC,
    > że jego kraj zamierza najechać na kilka krajów m.in. na Polskę za
    > pomocą... turystów - podaje TVN24.
    >
    > Ale z punktu widzenia USA warto straszyć Polskę Rosją i wciągać
    > ją w konflikty zbrojne, bo to daje pieniądze i zbyt Zachodowi.
    > Co więcej -- zamiast szukać zbytu Leopardom lub płacić za ich
    > recykling, można je sprzedać Polsce. :) Można też destabilizować
    > sytuację na Ukrainie i wciągać Polskę w wojnę domową, w której
    > postacią główną może być nieśmiertelny Stepan. ;)

    Nie, tarcza tarczy nierówna. Co innego przeciwlotniczy system zdolny do
    zestrzeliwaniu samolotów lecących bombardować mosty w Warszawie, a co
    innego tarcza oparta o system do zestrzeliwania balistycznych pocisków
    międzykontynentalnych, mających swój cel w USA.

    > W tak zwanym przededniu II wojny świętej RP odesłała swoje 3 najlepsze
    > niszczyciele do Wielkiej Brytanii. Jeden z nich zatonął trafiony wiązką
    > bomb zrzuconych z samolotu lecącego płaskim lotem na wysokości 6
    > kilometrów,
    > w czasie walk o Norwegię. Brytyjczycy wycofali się z Norwegii, choć byli
    > stroną wygrywającą ten konflikt, w którym stracili ,,połowę'' swojej
    > floty.
    > (mam na swej myśli nie dokładnie bitwę o Norwegię, ale całą kampanię,
    > w skład której weszła walka o Norwegię)

    A okręt podwogny, (bodajże Dzik) czekał na zgodę władz w Warszawie na
    zatopienie niemieckiego krążownika Konigsberg, w czasie gdy Hitler
    bombardował Warszawę.. Niestety - władzom w Warszawie brakło odwagi aby
    wydać taki rozkaz. My po prostu baliśmy sie zatopić im tego krążownika.
    Po jaką cholerę wobec tego wydawaliśmy krocie na te okręty podwodne?

    No Brytole musieli się wycofać z Norwegii, - ruszyła niemiecka ofensywa
    na Francję, a Francja była priorytetem.

    > Do blokowania kanału Świny, do ,,lądowego'' połączenia Rewy z
    > półwyspem...
    > (zasypania Zatoki Puckiej)

    No tak... albo do obrony wyspy Wolin... ;-)

    > A ja ciągle zapominam o tym, że dociągnąłem sobie drut z DVB-T, dzięki
    > czemu mogę oglądać (chyba codziennie) Krzyżaków Sienkiewicza czy (nieco
    > rzadziej, ale też często) film o Apollo 13. :)

    Ja mam w sumie 8 anten na domu, 3 satelitarne i 3 do odbioru dvb-t,
    jedna GSM/UMTS i jedna CDMA...

  • 52. Data: 2014-05-30 13:55:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5381951b$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > To zależy od definicji 'my'.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/donieck-pol
    ski-student-wspiera-rosyjskich-separatystow/x603q

    > Donieck: polski student wspiera rosyjskich separatystów

    My - Słowianie mający domy i mieszkający w kraju nad Wisłą, tworzący
    państwo o nazwie Polska.
    Co do tego studenta, czy aby na pewno wiadomo że nie chodzi mu żadną
    prorosyjskość, a tylko nie jest mu po drodze z Kijowem do Unii i
    oddawanie się we władanie Waszyngtonowi?

    > Prorządowe wojska ukraińskie ostrzelały cywilów.
    > Rzekomo nie uwzględniono wiatru -- zamiast do
    > czołgu, strzelano ciężką bronią (artylerią) do domów.

    A pamiętasz słowa jakiegoś wysoko postawionego jankesa, zdaje się to
    Kerry wypowiadał słowa skierowane do ówczesnych władz Ukrainy, gdy Kijów
    zajmowany był przez bojówki stawiające barykady i palące urzędy -
    "użycie siły wobec protestujących jest niedopuszczalne", a Janukowycz
    usiłował przywrócić porządek?

    > -=-
    >
    > Dla mnie wszystko jest aż nazbyt jasne -- nie jest to żadna
    > nowość, ale zwyczajna, odwieczna wojna o Chrystusa. Zachód
    > modli się z lewej na prawą, a Wschód -- odwrotnie, czyli
    > z prawej na lewą. I właśnie w walce o ten kierunek
    > modlitewny giną dziesiątki milionów ludzi.

    Wojny były prowadzone także na długo przed Chrystusem. I będą prowadzone
    dopóki na świecie rządzi kapitalizm. Ktos ma wiecznie nienażarty ryj i
    próbuje wyżreć innym ich dobra.

> [...]
    > Ostatnim epizodem tej wojny była Srebrenica (źle wspomniana
    > w filmie, którego link tutaj rzuciłem niedawno) gdzie Serbowie
    > wymordowali muzułmanów po tym, jak holenderscy żołnierze
    > uciekli w strachu/popłochu przed Serbami.
    >
    > Po Srebrenicy inicjatywę przejęli Amerykanie -- kończąc
    > tę wojnę jednym rajdem swoich myśliwców. Mogli znacznie
    > wcześniej ale wyszło inaczej.
    >

    > Masa filmów pokazuje zupełną obojętność międzynarodowych
    > wojsk wobec czystek etnicznych.
    >

    > Holendrzy przed paru laty zostali uznani winnymi
    > (śmierci tysięcy muzułmanów) w tej sprawie.

    Dlaczego nikt nie wylewa krokodylich łez nad niedolą Serbów. Wszędzie
    prześladowani - wyrzucani z domów i mordowani w Chorwacji czy Bośni,
    przy cichej zgodzie "Zachodu", natomiast próba serbskiej samoobrony w
    Bośni zaraz zaskutkowała świńskim kwikiem o ich niegodziwości..
    Przypominam że z terenów Serbii nie wyrzucono ani jednej chorwackiej czy
    bośniackiej rodziny. Natomiast na własne oczy widziałem pod Belgradem
    około 200 000 miasteczko namiotowe złożone z wygnańców z pozostałych
    republik Jugosławii. Gdzie byli ci hipokryci z zachodu gdy grupy
    chorwackich bandziorów wyrzucały Serbów z Knina?

  • 53. Data: 2014-06-01 18:13:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ze samych struktur Państwa. Jeżeli jesteśmy zrzeszeni w jakieś
    > stowarzyszenie to finanse muszą być prowadzone. Mała uwaga co do tych
    > stypendiów - absolwent ma być zobowiązany do odpracowania kosztów swojego
    > kształcenia na rzecz kraju.

    To po co stypendia ? Zwykły kredyt daj.

    > Takie coś jak słyszałem niedawno na ulicy w rozmowie dwu osób jest
    > niedopuszczalne:
    > "I co Heniek, kiedy wyjeżdżasz?, - tylko skończę studia i już mnie nie ma
    > w tym popieprzonym kraju"..

    Jesteś pewien, że nie zapłacił z własnej kieszeni za te studia ?