  • Data: 2010-02-12 17:36:53
    Temat: Re: Video
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Feb 2010 13:59:54 +0100, Filip KK wrote:
    >http://www.youtube.com/watch?v=uHXsndBWj3Y&feature=
    related
    >Którym samochodem z przednim napędem da się jechać taką prędkością w
    >takich warunkach?

    Nakrec jak sam tak jedziesz, to potem pogadamy :-)

    kto jest blizej w rajdach i moze podac jakies wyniki z tej samej trasy
    dla RWD i FWD ? Tylko obawiam sie ze dobrzy kierowcy jada 4WD :-)

    >http://www.youtube.com/watch?v=P-5Te9XUMzg&feature=
    related

    No popatrz, a jak kupujesz auto FWD to dostajesz kluczyki i zyczenia
    przyjemnej jazdy. Nie trzeba dodatkowych kursow :-)

    Tak nawiasem mowiac to bardzo tendencyjny film.
    W Polsce prawdziwa zima takie ferrari by kilometra nie przejechalo :-)

    >Chcę zobaczyć kontrolowanie samochodu z przednim napędem przy tej
    >prędkości na lodzie.

    http://www.youtube.com/watch?v=AWiPwJ7iQQM
    Sa tu chyba jakies fwd ?

    A z twoje zrodla .. to volvo to RWD ?