  • 11. Data: 2011-05-20 17:40:10
    Temat: Re: ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Od 1 Stycznia 2012 owszem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-05-20 22:18:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 17:39:47 +0200, jerzu wrote:
    >On Thu, 19 May 2011 21:18:32 +0200, "J.F."
    >
    >Zaraz, zaraz - Ty piszesz o odcinku A4 adminstrowanym przez
    >Stalexport. A ViaToll działać ma (chyba) tylko na autostradach
    >będących pod zarządem GDDKiA. Chyba że ja czegoś nie rozumiem ;)

    No fakt - moze o to chodzi.

    Przy czym mi sie wydaje ze oni powinni polaczyc systemy, ale moze
    Stalexport ma inne plany :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-05-20 22:19:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 May 2011 02:22:24 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Czyli tak jak wcześniej.
    >
    >Gdybym miał "winietę" taką jak najtańsza ciężarówka - to bym
    >przyciął lekką ręką kilkadziesiąt PLN miesięcznie. Dlatego
    >uważam, że systemem powinny być objęte również (poprzednim
    >systemem) osobówki.

    Ale to sie byc moze wlasnie skonczylo i nie bedzie winiet na
    ciezarowki, ani bezplatnych autostrad dla nich.

    J.

  • 14. Data: 2011-05-20 22:24:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale to sie byc moze wlasnie skonczylo i nie bedzie winiet na
    > ciezarowki, ani bezplatnych autostrad dla nich.

    Nie może a na pewno.
    Taki był cel tego systemu i kasy wywalonej na niego.
    Cała reszta niejako przy okazji dojdzie.

  • 15. Data: 2011-05-21 01:49:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-20 17:40, jerzu pisze:

    > Od 1 Stycznia 2012 owszem.

    Linkniesz ? Bo musiałem z tego wniosek szukać za niedokładnie!

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 16. Data: 2011-05-21 01:53:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-20 22:19, J.F. pisze:

    > Ale to sie byc moze wlasnie skonczylo i nie bedzie winiet na
    > ciezarowki, ani bezplatnych autostrad dla nich.

    "Skończyło się" ... Znaczy skończył się raj, z którego nie dano
    korzystać osobówkom, nawet zarej. jako ciężarowy - co było imho
    "NIERÓWNYM TRAKTOWANIEM" podmiotów gosp.

    Jakbym miał winietę :

    Będąc 4 razy w tyg jestem w Krakowie ... czyli za 1 raz jest to
    na dzisiejszą cenę za sam. os. 32 PLN ... x 4 = 512 PLN w miesiącu.

    Ile kosztowałaby winieta dla osobówki ? (Nie wiem jakie przyjąć
    kryteria dla "hipotetycznego liczenia").

  • 17. Data: 2011-05-21 08:18:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 01:53:10 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >"Skończyło się" ... Znaczy skończył się raj, z którego nie dano
    >korzystać osobówkom, nawet zarej. jako ciężarowy - co było imho
    >"NIERÓWNYM TRAKTOWANIEM" podmiotów gosp.

    Jak to nierownym ? Nikt ci nie zabranial zrobic PJ kat C plus inne
    papiery, kupic sobie samochodu ciezarowego, i jezdzic majac 500KM pod
    pedalem :-)

> [...]
    >Ile kosztowałaby winieta dla osobówki ? (Nie wiem jakie przyjąć
    >kryteria dla "hipotetycznego liczenia").

    Nie narzekaj, bo nie masz podstaw - 16 zl za 250km austostrady to
    nieduzo :-)

    Dlugo by dyskutowac czemu tak .. no ale jak sobie zaglosowales tak
    masz :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-05-21 18:53:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 May 2011 01:49:25 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Linkniesz ? Bo musiałem z tego wniosek szukać za niedokładnie!

    http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie/system-viato
    ll?limitstart=1

    "Wybór ten będzie możliwy po udostępnieniu usługi elektronicznego
    poboru opłat za przejazd dla pojazdów samochodowych oraz zespołów
    pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 tony, tj. nie
    później niż 1 stycznia 2012 roku."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-05-21 23:10:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-21 18:53, jerzu pisze:

    > http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-lekkie/system-viato
    ll?limitstart=1
    > "Wybór ten będzie możliwy po *udostępnieniu* usługi ...
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    Jerzu ;)

    > niepóźniej niż 1 stycznia 2012 roku."

    ;)

    O Udostępnieniu DVBT też ty słyszał ? , że nie później niż ;)

    Polska, mieszkam w polsce ;)

  • 20. Data: 2011-05-22 12:21:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Stalexport. A ViaToll działać ma (chyba) tylko na autostradach
    >będących pod zarządem GDDKiA. Chyba że ja czegoś nie rozumiem ;)

    A tak swoja droga - te odcinki administrowane przez gdake to ktore ?
    Nalezy sie spodziewac szybkiego wybudowania bramek z ludzmi, czy przez
    pare lat jeszcze sobie odpusza, a potem beda juz tylko elektroniczne ?

    J.