    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Date: Mon, 30 Mar 2009 13:56:58 +0200

    "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> wrote in message
    news:gqoc51$i0o$1@inews.gazeta.pl...
    > Wymieniłem już gaźniki na inne używki i efekt pozostał, co eliminowałoby
    > gaźniki jako takie z grupy podejrzanych.

    Joł, ale techniczne...

    Ja tam sie nie znam za bardzo, ale na moją logikę, to skoro zmiana gaźników
    na inne nie likwiduje problemu to może problem tkwi nie w gaźnikach?

    Ja tam podejrzewałbym coś z prądem.

    Świece, przewody HT? Sprawdzałeś?

    Moduł?

    Może nawet regulator? Może daje jakieś dziwne skoki napięcia przy tych
    właśnie obrotach co osłabia iskrę?

    W takiej elektronice narażonej na wibracje, temperaturę i wilgoć mogą dziać
    się rzeczy najdziwniejsze...

    Pamiętam jak miałem w poprzednim samochodzie gaz zamontowany i w pewnym
    momencie komputer sterujący gazem zaczął głupieć w zakresie temperatury
    silnika 50-60 stopni. Poniżej było ok - powyżej ok. Ustawiony był na
    włączanie gazu od temp 35 stopni i włączał, w zakresie 50-60 działał jak
    chciał a powyżej znow było ok. Testowane wielokrotnie na laptopie
    podłaczonym. Po wymianie płytki z elektroniką wszystko wróciło do normy.
    Cuda, panie...

    Więc zanim rozbebeszysz sprężynki sterujące przepustnicami może podłącz inny
    moduł? Specjalnie dużo roboty to nie jest...

    pozdro

    greg