eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: VARTA
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <543c334b$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <g...@n...chmurka.net>
    <m...@4...net>
    <m22ba5$cge$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m233bu$vn$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m23c9s$aes$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m23jn3$ijh$1@node1.news.atman.pl> <m23q43$194$1@mx1.internetia.pl>
    <m23snb$sfs$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <m26a43$e9t$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <m26gg4$k19$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <544ae5fd$0$18078$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <m2fk3f$bfs$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 25 Oct 2014 09:46:53 +0200
    Message-ID: <1frot4d7rh7ol$.qj6jdw5mpb9c$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1414223191 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18095 82.143.187.50:58833
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547907
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 25 Oct 2014 09:39:16 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    >> Dziwne, że po "mocnej podbudowie" nie wiesz jak bezpiecznie sprawdzić
    >> pojemność akumulatora.
    >>No kurwa nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić pojemność cztero letniego
    >>zużytego w nie wiadomo ilu procentach >normalnie użytkowanego rozładowanego
    >>akumulatora.
    >
    > Dlatego ładujesz go jak najmniejszym prądem, jak go naładujesz to wtedy
    > poznasz

    Tylko ze musi byc wyladowany do pusta.
    Wyladowac nie problem, tylko ze kazde wyladowanie szkodzi, wiec lepiej
    tego nie robic.
    Poza tym trzeba stac i pilnowac ... lub miec naprawde profesjonalna
    ladowarke.

    > "Prąd ładowania 0,02-0,05 Q *Ah+, ładujemy z przerwami, po 12*h+ ładowania
    > 1-2*h+ przerwy od wystąpienia oznak pełnego naładowania. Temperatura
    > akumulatora nie powinna przekraczad 50**C+, w
    > przypadku dalszego wzrostu temperatury należy, zmniejszyd prąd ładowania lub
    > je przerwać."

    50C przy pradzie 0.05 Q ? W termosie, czy szczelny z katalizatorem ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: