  • Data: 2014-10-25 14:37:58
    Temat: Re: VARTA
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 25 października 2014 09:39:29 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Dlatego ładujesz go jak najmniejszym prądem, jak go naładujesz to wtedy
    > poznasz
    > "Prąd ładowania 0,02-0,05 Q *Ah+, ładujemy z przerwami, po 12*h+ ładowania
    > 1-2*h+ przerwy od wystąpienia oznak pełnego naładowania. Temperatura
    > akumulatora nie powinna przekraczad 50**C+, w
    > przypadku dalszego wzrostu temperatury należy, zmniejszyd prąd ładowania lub
    > je przerwać."
    >
    > Więcej się tu nie udzialam bo to nie przynosi żadnych rezultatów. Życzę
    > miłego dnia.

    Mądrzy szukają i znajdują w necie mądre informacje. Głupi zawsze znajdują głupie
    informacje. Twoja wiedza oparta na jednej głupiej informacji spełnia wymagania
    przyswajania przez twój mózg. Jeśli byś był zdolny do minimalnego używania mózgu do
    oceny informacji to być od razu zauważył że tam głupoty wypisane. Ładowanie
    rozładowanego współczesnego akumulatora rozruchowego prądem który nie wymusza na
    klemach napięcia wyższego nić 13,5V jest tak samo szkodliwe dla akumulatora jak
    ładowanie w sytuacji kiedy napięcie na klemach przekracza 15V. Amen. Dalej nie chce
    mi się kopać z koniem. Swój akumulator możesz ładować nawet kamieniami. Nic mi do
    tego.