  • 21. Data: 2010-03-23 23:56:11
    Temat: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    >> Uszkodzili zawur.
    > Jaki znów "zawur"? ;)

    No ten, gdzie trza roztworzyc jak chcem rope zalac :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 22. Data: 2010-03-24 00:00:34
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    to pisze:

    > Co jest złego w V-tech? Poważnie pytam, bo słyszałem wiele dobrego od
    > osób, które tam robiły auta, ale też sporo złych opinii, ale bardzo
    > enigmatycznych, bez żadnych konkretów.

    Zlego to moge napisac o Kreatorze Mocy w Warszawie :-) poprostu
    amatorska firma ktora ladnie sie reklamuje :D

  • 23. Data: 2010-03-24 06:48:45
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > A ile zainkasowali za te 45min "intensywnej pracy" ?

    900zł.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 24. Data: 2010-03-24 06:51:13
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:

    > 900zł.

    Dodam jeszcze, że w salonie Mitsubishi sobie za to samo zawołali 3000 zł :)

  • 25. Data: 2010-03-24 07:23:09
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > A co na to ojciec Outlandera? Dobrze się czuje po czipowaniu?

    Własnie był u mnie - jest bardzo zadowolony. Mówi, że dziury tak nie czuć, do
    tego auto o wiele lepiej się zbiera i wreszcie może bezpiecznie wyprzedzać. to
    ciężka krowa jest (2 tony). To juz 4 autko zrobione w V-techu. Dziś znajomy
    będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik).

  • 26. Data: 2010-03-24 07:57:29
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisał(a):

    Dziś znajomy
    > będzie robił Superb dizelka (chyba ma około 180 konny silnik).

    Kacper, bez sensu ganiać do Krakowa, gdy pod nosem macie CompSport.
    Szczególnie, jeżeli chodzi o grupę VAG.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 27. Data: 2010-03-24 07:59:12
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Adam Franik wrote:
    > Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:23:09 +0100, Katanka napisał(a):
    >
    > Dziś znajomy
    >
    > Kacper, bez sensu ganiać do Krakowa, gdy pod nosem macie CompSport.
    > Szczególnie, jeżeli chodzi o grupę VAG.

    Ale mam zaufanie do V-Techa i wolę im dać zarobić :)

  • 28. Data: 2010-03-24 08:38:56
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Najpierw speawdzaliśmy moc fabryczną i po dwóch przebiegach wyszło, że
    > ojciec trafił na bardzo dobrą jednostkę, gdyż dysponuje mocą aż 153
    > koników oraz 364 nM. Tuner powiedział, że "robił" 134 takie silniki do
    > tej pory i jest to jeden z najmocniejszych, jakie miał okazję testować.

    A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
    190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
    Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
    'tandeciarstwie' forda jest ...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 29. Data: 2010-03-24 08:59:30
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
    > 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
    > Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
    > 'tandeciarstwie' forda jest ...

    Zwłaszcza, że ten Ford ma silnik Volvo.

    Jurand.

  • 30. Data: 2010-03-24 09:03:34
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek M wrote:

    > A teraz porównaj wynik fabryczny forda do vw/mitsu :)
    > 190 zamiast 220 (dobrze pamietam?) vs 153 zamiast 140 ...
    > Nie lubie ani vw ani forda, ale jednak cos w tej 'solidnosci' vw a
    > 'tandeciarstwie' forda jest ...

    To nie tak :) Jak weźmiesz fordowski silnik dizla to niemal każdy ma na hamowni
    większa moc niz katalogowo podają. To ten cholerny volvowski silnik 2.5T tylko
    tak ma :)

    No i nie 190, tylko 203 :)