-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: omega_fan <o...@n...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [V-Tech] Udane czipowanie Outlandera
Date: Sat, 27 Mar 2010 17:25:06 +0000
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <holf1j$lm3$1@news.onet.pl>
References: <hob80v$qpm$1@inews.gazeta.pl> <hol5nu$gn9$1@pippin.nask.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.29.174.69
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1269710707 22211 62.29.174.69 (27 Mar 2010 17:25:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Mar 2010 17:25:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
In-Reply-To: <hol5nu$gn9$1@pippin.nask.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2267624
[ ukryj nagłówki ]> A ja mam takie pytanie laika... Czy ~20KM i ~50Nm to du?o ? Znaczy sie, czy
> to faktycznie czuae powy?ej pewnej standardowej mocy wyj?ciowej, czy tylko
> "zap?aci?em 2 tysie i co?tam pogmerali to napewno jest lepiej".
> Ja rozumiem, ?e czuae jak je?d?e autem 70-90KM i wsiadam do 150KM - dzian a
> noc, sprawa raczej jasna i nie o to mi chodzi.
> Raczej jak mam auto 150KM, 320Nm, ide na tak? modyfikacje i dodaj? mi +25KM
> i mam 175KM + troche wiekszy moment obrotowy to faktycznie czuae jeszcze
> jak?? róznice ?
Czuć _ogromną_ różnicę, bo tu nie chodzi o przyrost mocy o te 2x KM,
tylko o zmianę charakterystyki silnika. Podpisuję się rękami i nogami
pod tym, co napisał .Peeter - moje auto zostało podkręcone ze 115 do 143
KM i z 310 do 360 Nm, więc niby sporo, ale np. Masters obiecuje z tego
silnika 155 KM... ja chciałem bezpiecznie i bez dymu. Powiem tak:
jakby mi ktoś dał zupełnie inny samochód. Jak kiedyś zmienię
auto na innego turbodiesla bądź turbobenzynę, pierwszą rzeczą
którą zrobię będzie chiptuning.
To najlepiej wydana kasa na samochód w moim życiu, od 50 kkm
(tyle przejechałem od modyfikacji) mam nieustającego banana
na gębie :) chociaż nie ścigam się na 1/4 mili i należę do
raczej spokojnie jeżdżących kierowców.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.10 15:45 Katanka
- 28.03.10 17:18 Tomi
- 28.03.10 21:47 .Peeter
- 28.03.10 23:13 Tomi
- 29.03.10 06:46 Katanka
- 29.03.10 11:05 omega_fan
- 29.03.10 11:37 kamil
- 29.03.10 14:25 .Peeter
- 31.03.10 07:28 Katanka
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=