eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turbo › Re: Uzytkowanie auta z turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Date: Fri, 29 Oct 2010 20:18:06 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <iaf2vm$ruu$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
    <ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia49f5$g02$1@news.onet.pl>
    <ia4k9h$cci$1@mx1.internetia.pl> <ia4slb$b5i$1@news.onet.pl>
    <ia6noc$or6$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <ia9trb$soc$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <iab5fn$ngo$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <iacd4j$60v$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <iadu7e$8v9$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-231-25.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1288376119 28638 87.205.231.25 (29 Oct 2010 18:15:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 18:15:19 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321698
    [ ukryj nagłówki ]

    > Choćby 4A-GE Toyoty -- 35-45 stopni w zależności od wersji. A
    > hemisferyczne?

    "Toyota designed the engine for performance; the valve angle was a
    relatively wide 50 degrees, which at the time was believed to be ideal for
    high power production. Today, it should be noted that more modern
    high-revving engines have decreased the valve angle to 20 to 25 degrees,
    which is now believed to be ideal for high-revving engines with high power
    per litre."

    Czyli to był tez pomysł, który zmarł...
    Czyli podsumujmy fakty:
    Większość silników ma małe kąty zaworów, ale Toyota ma modele silników,
    które lepiej wykonać z uszczelką pod głowicą.

    Czyli monoblock da się zastosować do większości i nie ma problemu z
    montażem,
    ze względu na to, że zawór da się włożyć od dołu i grzybek nie ociera się o
    tuleję cylindra
    podczas tego procesu.
    Eliminujemy możliwość uszkodzenia uszczelki pod głowica , bo jej po prostu
    nie ma.

    No to temat mnie zaciekawił.
    A gdzie można poczytać o tym Steyrze?
    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: