-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
Date: Fri, 29 Oct 2010 09:50:45 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 15
Message-ID: <iadu7e$8v9$1@mx1.internetia.pl>
References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
<ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
<ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia49f5$g02$1@news.onet.pl>
<ia4k9h$cci$1@mx1.internetia.pl> <ia4slb$b5i$1@news.onet.pl>
<ia6noc$or6$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
<ia9trb$soc$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
<iab5fn$ngo$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
<iacd4j$60v$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: 77-254-83-136.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1288338478 9193 77.254.83.136 (29 Oct 2010 07:47:58 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 07:47:58 +0000 (UTC)
X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321539
[ ukryj nagłówki ]> > Dzisiaj to może Pan sobie wybrać maszynę, która wykona to szybciej.
>
> Zegnie trzonki zaworów na okoliczność ich wkładania, a potem je
> wyprostuje w prowadnicach?
Podobno było wielu sceptyków złożenia osi alternatora z dwóch części.
Skręcenie/zestawienie zaworu z dwóch to pewnie zostałoby wyśmiane.
Ja jednak nie widziałem daszkowych gniazd w głowicy, gdzie zawory są pod
większym kątem jak 30 stopni.
Ale zwolennikiem klasycznych zaworów też nie jestem.
Już bardziej widzę sens w tych wirujących.
Jakoś turbiny napędzane spalinami się przyjęły,
ale wirujące tłoki mają kłopoty ze smarowaniem itp.
Czy te 200-300 stopni robi tak wielką różnicę?
S.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.10 15:13 Sylwester Łazar
- 29.10.10 18:11 Robert Rędziak
- 29.10.10 18:12 Robert Rędziak
- 29.10.10 20:18 Sylwester Łazar
- 29.10.10 20:58 Sylwester Łazar
- 29.10.10 23:17 Marcin Stankiewicz
- 29.10.10 23:21 masti
- 29.10.10 23:57 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:13 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:15 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:22 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo