eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turbo › Re: Uzytkowanie auta z turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Date: Fri, 29 Oct 2010 09:50:45 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <iadu7e$8v9$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
    <ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia49f5$g02$1@news.onet.pl>
    <ia4k9h$cci$1@mx1.internetia.pl> <ia4slb$b5i$1@news.onet.pl>
    <ia6noc$or6$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <ia9trb$soc$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <iab5fn$ngo$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <iacd4j$60v$1@mx1.internetia.pl> <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-83-136.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1288338478 9193 77.254.83.136 (29 Oct 2010 07:47:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 07:47:58 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.internetia.pl server.
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321539
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Dzisiaj to może Pan sobie wybrać maszynę, która wykona to szybciej.
    >
    > Zegnie trzonki zaworów na okoliczność ich wkładania, a potem je
    > wyprostuje w prowadnicach?
    Podobno było wielu sceptyków złożenia osi alternatora z dwóch części.
    Skręcenie/zestawienie zaworu z dwóch to pewnie zostałoby wyśmiane.
    Ja jednak nie widziałem daszkowych gniazd w głowicy, gdzie zawory są pod
    większym kątem jak 30 stopni.
    Ale zwolennikiem klasycznych zaworów też nie jestem.
    Już bardziej widzę sens w tych wirujących.
    Jakoś turbiny napędzane spalinami się przyjęły,
    ale wirujące tłoki mają kłopoty ze smarowaniem itp.
    Czy te 200-300 stopni robi tak wielką różnicę?
    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: