eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turboRe: Uzytkowanie auta z turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Date: Thu, 28 Oct 2010 22:15:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <iacljo$qqa$1@news.onet.pl>
    References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
    <ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
    <ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia3tif$bih$1@news.onet.pl>
    <ia3v6i$7q1$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ia42i3$jde$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4cc952f8$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <iabrq3$63c$1@news.onet.pl>
    <4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
    <4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076241185.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288296888 27466 89.76.241.185 (28 Oct 2010 20:14:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2010 20:14:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 101027-1, 2010-10-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321485
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z
    >> autem z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie
    >> odbywa się to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)
    > Niestety nie wiem jak się zachowa w wypadku ASB, ale chętnie się dowiem
    > :-)

    Sterownik skrzyni AG4 (AFAIR AG4-01N) po prostu wysprzęgla w przypadku
    wyłączenia silnika, silnik przestaje się kręcić, osprzętu nic nie napędza ;)

    >>> Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
    >>> ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna
    >>> pompę próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.
    >> Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno
    >> dobre hamowanie, niestety testowałem już to.
    > Co ciekawe, u mnie w rajdówce nie ma specjalnej różnicy we wspomaganiu
    > hamulców ...
    > nawet wysprzęglony, ze zgaszonym silnikiem hamuje tak samo. Właśnie
    > sprawdziłem - na przewodzie podciśnienia jest zawór zwrotny. Zatem
    > skuteczność hamulców napewno niezależna jest od pracy silnika

    Jakoś podciśnienie trzeba jednak wytworzyć, więc bez silnika na dłuższą mete
    może być problem :)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: