-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Przembo" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
Date: Thu, 28 Oct 2010 22:15:26 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <iacljo$qqa$1@news.onet.pl>
References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
<ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
<ia3jhr$phd$1@inews.gazeta.pl> <ia3tif$bih$1@news.onet.pl>
<ia3v6i$7q1$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<ia42i3$jde$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4cc952f8$0$22794$65785112@news.neostrada.pl> <iabrq3$63c$1@news.onet.pl>
<4cc98f58$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <iac648$6rg$1@news.onet.pl>
<4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089076241185.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288296888 27466 89.76.241.185 (28 Oct 2010 20:14:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2010 20:14:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Antivirus: avast! (VPS 101027-1, 2010-10-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321485
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
news:4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl...
>> Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z
>> autem z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie
>> odbywa się to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)
> Niestety nie wiem jak się zachowa w wypadku ASB, ale chętnie się dowiem
> :-)
Sterownik skrzyni AG4 (AFAIR AG4-01N) po prostu wysprzęgla w przypadku
wyłączenia silnika, silnik przestaje się kręcić, osprzętu nic nie napędza ;)
>>> Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
>>> ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna
>>> pompę próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.
>> Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno
>> dobre hamowanie, niestety testowałem już to.
> Co ciekawe, u mnie w rajdówce nie ma specjalnej różnicy we wspomaganiu
> hamulców ...
> nawet wysprzęglony, ze zgaszonym silnikiem hamuje tak samo. Właśnie
> sprawdziłem - na przewodzie podciśnienia jest zawór zwrotny. Zatem
> skuteczność hamulców napewno niezależna jest od pracy silnika
Jakoś podciśnienie trzeba jednak wytworzyć, więc bez silnika na dłuższą mete
może być problem :)
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.10 09:50 Sylwester Łazar
- 29.10.10 15:13 Sylwester Łazar
- 29.10.10 18:11 Robert Rędziak
- 29.10.10 18:12 Robert Rędziak
- 29.10.10 20:18 Sylwester Łazar
- 29.10.10 20:58 Sylwester Łazar
- 29.10.10 23:17 Marcin Stankiewicz
- 29.10.10 23:21 masti
- 29.10.10 23:57 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:13 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:15 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:22 Robert Rędziak
- 30.10.10 00:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]