  • Data: 2010-10-28 14:55:05
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4cc952f8$0$22794$65785112@news.neostrada.pl...
    > To jechałeś z wysprzęglonym silnikiem ? Ciekawa technika... :-)

    Coś wspomniałeś o rajdówce, masz czy też jeździsz?
    HINT rozpędź sie choćby do 50-60kph, puść gaz i wyłącz zapłon (bez
    wyjmowania kluczycka - wole uprzedzić...) jedzie się tak samo jak z
    włączonym silnikiem, hamulce działąją jak zawsze, tylko deska świeci na
    czerwono i wspomagania kierownicy brak... Po eksperymencie możesz przekręcić
    kluczyk w pozycje zapłon i silnik ruszy bez rozrusznika - niezauważalnie i
    bez szarpnięć.

    Ot magia każdego niemal auta... :)

    Pozdr