-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uzytkowanie auta z turbo
Date: Tue, 26 Oct 2010 21:51:04 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 27
Message-ID: <ia7bf6$ldl$5@news.dialog.net.pl>
References: <ia1m91$sua$1@news.onet.pl> <ia1qtd$40l$1@usenet.news.interia.pl>
<ia1r9n$4k4$1@usenet.news.interia.pl> <ia216b$uq8$1@news.onet.pl>
<ia285s$sru$1@inews.gazeta.pl> <ia39n4$fvg$1@news.onet.pl>
<ia42d9$r1l$1@news.onet.pl> <op.vk6biqcia6rut4@koder>
<ia65du$uob$2@news.dialog.net.pl> <op.vk6nspeea6rut4@koder>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-138-203.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1288122662 21941 78.8.138.203 (26 Oct 2010 19:51:02 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2010 19:51:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
Thunderbird/3.1.5
In-Reply-To: <op.vk6nspeea6rut4@koder>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2320815
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-26 14:32, Mariusz Chwalba pisze:
> On Tue, 26 Oct 2010 11:01:52 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
> <e...@3...lp> wrote:
>
>>>> Chodzi o ekologie, 30-50ml paliwa spalonego więcej to wszak zbrodnia
>>>> na okolicznej faunie i florze. Turbospreżarka najwyżej wytrzyma 50kkm
>>>> zamiast 250kkm (mam nadzieje że moja przekroczy 300kkm),
>>>
>>> TSD, to moja zrobiła conajmniej 450Mm i chodzi bez najmniejszego
>>> problemu.
>>
>> Że chodzi (kręci się i nie puszcza oleju), to nic. Pytanie - czy
>> ciśnienie jakie daje mieści się w normie?
>
> A wiesz, nie mierzyłem. Ale czuja efekt jest spodziewany - jak zaczyna
> gwizdać, to auto wyrywa się do przodu.
Czyli dość późno zaczyna sensownie ładować? :>
Śmiem twierdzić, że po jej porządnej regeneracji, nie poznałbyś auta.
Jak się długo używa czegoś, czego degradacja jest powolna, to się jej po
prostu nie zauważa, bo się człowiek przyzwyczaja.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.10 22:20 J.F.
- 26.10.10 22:45 Sebastian Biały
- 27.10.10 08:44 Sylwester Łazar
- 27.10.10 17:44 Robert Rędziak
- 27.10.10 21:19 Sylwester Łazar
- 27.10.10 21:31 Robert Rędziak
- 28.10.10 08:36 Sylwester Łazar
- 28.10.10 12:39 Yans van Horn
- 28.10.10 14:55 Przembo
- 28.10.10 16:57 Yans van Horn
- 28.10.10 17:02 kamil
- 28.10.10 17:04 kamil
- 28.10.10 17:51 Przembo
- 28.10.10 18:35 Sylwester Łazar
- 28.10.10 19:02 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=