  • 11. Data: 2012-08-18 22:28:38
    Temat: Re: Użyteczność starych komputerów
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-18, Atlantis <m...@w...pl> wrote:
    > W tej chwili jedyne zastosowanie dla tych starych komputerów, jakie
    > wchodzi w grę to urządzenie stanowiska, przy którym rodzina mogłaby
    > korzystać z Internetu.

    Bez przesady. Jest sporo zostosowań dla takich "tanich" domowych
    serwerów. Dedykowane rozwiązania są bardzo wyspecjalizowane
    i nie dla każdego jest to atrakcyjna alternatywa.

    pozdrawiam,
    PK

  • 12. Data: 2012-08-18 22:53:43
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 18.08.2012 22:25, PK pisze:
    /.../

    > Są jeszcze lżejsze, ale rzeczywiście nie warto. Komfort
    > Chrome/Chromium jest ogromny - szczególnie gdy korzysta się
    > z synchronizacji zakładek itp.

    Chromium to kiszka ale jak jest to może będzie działać. Z czym ma się
    synchronizować?

  • 13. Data: 2012-08-18 23:03:38
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-18 18:24:43 niejaki Atlantis napisał:
    > Mówisz o jakimś zmodyfikowanym, odchudzonym XP,

    dokładnie

    > WWW działa na nich sprawnie?

    tak

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

  • 14. Data: 2012-08-18 23:05:11
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    tez mam starego kompa

    Obudowa TRACER TRO-626 LIBRA
    Zasilacz Modecom 500W
    Procesor Athlon XP 2000+ 1666 MHz
    Plyta Glowna ASUS chipset KT400
    Karta graficzna VOODOO 3 PCI 16 MB
    Karta muzyczna Sound Blaster VX PCI
    Seagate 80 GB
    DVD TOSHIBA-SAMSUNG
    Pamiec RAM 512 + 256 MB DDR

    i na win xp chodzi koszmarnie

    jaki linux proponujecie ? kiedys udalo mi sie zainstalowac FEDORA ale byl problem z
    instalacja javy i flash i gg i divx player z napisami

  • 15. Data: 2012-08-18 23:11:36
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    a tak przy okazji ile bym mogl za niego wziasc ?

  • 16. Data: 2012-08-19 01:06:52
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    W dniu 18.08.2012 23:05, krzychu pisze:
    >/.../
    > jaki linux proponujecie ? kiedys udalo mi sie zainstalowac FEDORA ale byl problem z
    instalacja javy i flash i gg i divx player z napisami
    PCLinuxOS

  • 17. Data: 2012-08-19 08:58:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-18 19:55, Użytkownik Atlantis napisał:

    > NAS-a (1 TB) w sieci domowej już mam od jakiegoś czasu. Wykorzystywanie
    > starego komputera w roli routera albo serwera na pliki straciło sens
    > lata temu, kiedy pojawiły się dedykowane rozwiązania. Co prawda raz
    > trzeba wydać kilkaset zł, ale potem można się już cieszyć ciszą i niskim
    > poborem prądu.

    Nie straciło, jak potrzebujesz NASA dwu dyskowego to stary
    komputer wygrywa a jak jeszcze większego to przez lata będzie nie
    do przelicytowania przez rozwiązanie dedykowane.
    Te jednorazowo wydane kilkaset złotych nie zwróci się na
    niskim poborze prądu, ciszę uzyskasz wstawiając kompa w miejscu
    gdzie jego ciągła praca nikomu nie przeszkadza.
    Ale skoro masz już serwer plików to nie ma rozmowy.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-08-19 13:13:38
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 18/08/2012 22:05, krzychu wrote:
> [...]
    >
    > jaki linux proponujecie ? kiedys udalo mi sie zainstalowac FEDORA ale byl problem z
    instalacja javy i flash i gg i divx player z napisami

    Może jakiś mediacenter z tego zrobić?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 19. Data: 2012-08-19 13:22:20
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-08-19 13:13, DooMiniK pisze:
    > Może jakiś mediacenter z tego zrobić?
    Co to za mediacenter, co żadnego HD ani fullHD nie odtworzy?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 20. Data: 2012-08-19 15:05:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-18 19:52, tryton pisze:

    > zwrócić do chin
    > http://ziza.qip.ru/1345012662-kladbishhe_jelektronik
    i_11_foto.html

    Budują superkomputer z używanego sprzętu? ;) Widać, że odzyskują
    wszystko, co da się jeszcze wykorzystać. Niejeden serwis byłby uradowany
    mając pod ręką części zamienne różnych modeli.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/