  • 1. Data: 2012-08-17 21:32:46
    Temat: Odzyskanie zdjec z karty SD po formacie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Sytuacja: karta micro SD 16 GB zostala wlozona do czytnika w kompie, komp z
    jakiegos powodu jej nie czytal i chcial sformatowac. Uzytkownik-idiota
    kliknal OK i sformatowal. Setka zdjec poszla sie pasc.

    Na domiar zlego wlascicielka karty wlozyla ja do aparatu, zeby sprawdzic,
    czy zdjecia sie wyswietla, i przypadkiem zrobila zdjecie. Mowi, ze jedno.
    Karty jeszcze w rekach nie mam.

    Pytanie: jakie sa szanse na odzyskanie zdjec (z pewnych powodow cennych,
    choc to tylko fotki z wakacji)? Bawic sie na domowym kompie
    oprogramowaniem, ktore mozna sciagnac za darmo, czy lepiej isc do
    profesjonalisty? Niby formatowanie nie usuwa zawartosci nosnika, a jedno
    zdjecie pewnie wiele nie nabruzdzilo, ale...

    Nie udaje, ze sie znam - pytam o porade.

    W Krakowie powiedziano mi 100-200 zl za probe odzyskania ze sporymi
    szansami powodzenia.

    /Uwaga, crosspost, fut: pl.rec.foto.cyfrowa/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio