  • Data: 2012-08-18 19:55:56
    Temat: Re: Użyteczność starych komputerów
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-18 19:46, RadoslawF pisze:

    > Jeśli cierpisz na brak powierzchni magazynowej do przechowywania
    > plików wszelakich i planujesz kupno NASa czy jakiegoś dysku
    > sieciowego to zrób sobie NASa na starym kompie.

    NAS-a (1 TB) w sieci domowej już mam od jakiegoś czasu. Wykorzystywanie
    starego komputera w roli routera albo serwera na pliki straciło sens
    lata temu, kiedy pojawiły się dedykowane rozwiązania. Co prawda raz
    trzeba wydać kilkaset zł, ale potem można się już cieszyć ciszą i niskim
    poborem prądu.

    W tej chwili jedyne zastosowanie dla tych starych komputerów, jakie
    wchodzi w grę to urządzenie stanowiska, przy którym rodzina mogłaby
    korzystać z Internetu.