  • Data: 2012-08-19 08:58:48
    Temat: Re: Użyteczność starych komputerów
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-08-18 19:55, Użytkownik Atlantis napisał:

    > NAS-a (1 TB) w sieci domowej już mam od jakiegoś czasu. Wykorzystywanie
    > starego komputera w roli routera albo serwera na pliki straciło sens
    > lata temu, kiedy pojawiły się dedykowane rozwiązania. Co prawda raz
    > trzeba wydać kilkaset zł, ale potem można się już cieszyć ciszą i niskim
    > poborem prądu.

    Nie straciło, jak potrzebujesz NASA dwu dyskowego to stary
    komputer wygrywa a jak jeszcze większego to przez lata będzie nie
    do przelicytowania przez rozwiązanie dedykowane.
    Te jednorazowo wydane kilkaset złotych nie zwróci się na
    niskim poborze prądu, ciszę uzyskasz wstawiając kompa w miejscu
    gdzie jego ciągła praca nikomu nie przeszkadza.
    Ale skoro masz już serwer plików to nie ma rozmowy.