  • Data: 2012-08-19 15:54:02
    Temat: Re: Użyteczność starych komputerów
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

    moze by pomoglo ddac lepsza grafike ?

    mialem w tym kompie FX5200 a pozniej FX5500 ale sie popsuly obie i stwierdzilem ze
    szkoda inwestowac i wyciagnalem v3 z piwnicy

    komp sluzy rodzicom ale sa coraz bardziej wybredni i narzekaja ze wolno dziala nie
    wlaczaja sie stronki itd ja mam troche starych programow z ktorych korzystam a nie
    dzialaja na win7

    powoli chce kupic jakiegos taniego desktopa co sadzicie o tym ?

    AMD A4 X2 3300 2.50 GHz + GIGABYTE A55M