    From: to <t...@x...abc>
    Subject: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <jclb1c$n2g$2@mx1.internetia.pl> <jclhre$26o$1@news.task.gda.pl>
    <jcli42$vdi$1@mx1.internetia.pl> <jcljb6$560$1@news.task.gda.pl>
    <jcll4i$f1m$2@mx1.internetia.pl>
    <4eee5a9f$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcmpd0$p22$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    <4eef6480$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcnp4o$pui$1@mx1.internetia.pl>
    <4eef6aa9$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>
    <jcnqpn$303$1@mx1.internetia.pl>
    Date: 19 Dec 2011 22:02:23 GMT

    begin Artur Maśląg

    > LOL - w złym świetle to się niektórzy sami stawiają.

    Sami się filmują i pokazują w TV? Nie bredź.

    Chociaż jedną mądrą rzecz napisałeś. :>

    > A, masz na myśli brak potrzeby paszportów dla Polaków od 1991? Wręcz
    > przeciwnie - minąłeś się z prawdą na kilometr, ale kto by tam uwagę
    > zwracał. To pewnie tak samo jak z tym rowerzystą, który dwa pasy
    > zajmował obrysem.

    Znowu kłamiesz. Napisałem, że w latach 90-tych na terenie zbliżonym do UE
    paszport pełnił rolę bardziej symboliczną niż faktyczną, czy coś takiego.
    I jest to oczywiście prawda.

    > Próbuj, próbuj. Tylko, że zdaje się, że jesteś zbyt słaby, skoro się nie
    > udało Włodzimierzowi Z.

    A on w ogóle próbował?

    > Gdzieś
    > czytałem, że takie podduszanie daje szybki i tanio niezłe "odloty"
    > (http://wiadomosci.wp.pl/wid,8219722,wiadomosc.html?
    ticaid=1d963&_ticrsn=5)
    > Efekty są widoczne :)

    To fakt, że widać je w Twoich postach, sugeruję więc zmianę hobby.